„Džiaugiuosi, kad milijoninis „Mazda CX-5” buvo pagamintas tik po trejų metų ir penkių mėnesių“, – teigė „CX-5” programos vadybininkas, Masashi Otsuka. „Norėčiau pareikšti didelę padėką visiems, kurie įvertino ir palaikė CX-5. Mes įsipareigojame nuosekliai tobulinti šį modelį, siekdami užtikrinti, kad automobilis atitiktų aukščiausius propaguojančių aktyvų gyvenimo būdą klientų reikalavimus.“
Iš pradžių „Mazda CX-5” buvo gamintas „Mazda“ Ujina gamykloje, Hirosimoje. Dabar automobilis taip pat gaminamas Kinijoje, Rusijoje, Malaizijoje ir Vietname.
„Mazda Motor Corporation“ kompaktiškas miesto visureigis pasiekė milijono pagamintų vienetų ribą per mažiau nei pusketvirtų metų nuo tada, kai buvo pradėtas gaminti. Vienintelis šio automobilių gamintojo modelis tai yra padaręs greičiau – „Mazda3”.
Sparčiai augančio segmento atstovas rinkoje pasirodė 2012 metų vasarį. „Mazda CX-5” buvo pirmasis „Mazda“ kompaktiškas miesto visureigis su SKYACTIV technologija bei KODO – „judėjimo sielos“ – dizainu. Nuo tada modelis laimėjo daugiau nei 60 apdovanojimų visame pasaulyje, tarp kurių prestižinis „Car of the Year Japan 2012-2013“. Būtent Japonijoje, 2012 ir 2013 m. „Mazda CX-5” pardavimo apimtys miesto visureigių kategorijoje buvo pačios didžiausios.
„Mazda Motor Corporation“ kompaktiškas miesto visureigis pasiekė milijono pagamintų vienetų ribą per mažiau nei pusketvirtų metų nuo tada, kai buvo pradėtas gaminti. Vienintelis šio automobilių gamintojo modelis tai yra padaręs greičiau – „Mazda3”.
Sparčiai augančio segmento atstovas rinkoje pasirodė 2012 metų vasarį. „Mazda CX-5” buvo pirmasis „Mazda“ kompaktiškas miesto visureigis su SKYACTIV technologija bei KODO – „judėjimo sielos“ – dizainu. Nuo tada modelis laimėjo daugiau nei 60 apdovanojimų visame pasaulyje, tarp kurių prestižinis „Car of the Year Japan 2012-2013“. Būtent Japonijoje, 2012 ir 2013 m. „Mazda CX-5” pardavimo apimtys miesto visureigių kategorijoje buvo pačios didžiausios.