Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Lapkričio 18 dieną Los Andžele prasidėjusioje automobilių parodoje debiutavo kompaktiškas miesto visureigis „Mazda CX-3“ – dar vienas koncerno kūrinys, kuriame susilieja KODO dizainas ir SKYACTIV technologijos. CX-3 įkūnija viską, kuo didžiuojasi Japonijos koncernas ir ko pageidauja išrankus vairuotojas ar vairuotoja – grakštų ir įsimintiną dizainą, tiesiog apčiuopiamai tikslų vairavimą ir praktiškumą.
Prieš parodą pasirodžiusios užuominos piešinėliuose bylojo, kad automobilis bus veržlus, griežtų formų ir sportiškas. Realybėje jis toks ir yra.
„Judėjimo sielos“ dizaino kalba KODO nedideliame CX-3 kūne yra raiški, akcentuota ir nevaržanti emocijų, tačiau neperkrauta nereikalingais priežodžiais. Dizaino komanda išgrynino griežtas kėbulo formas, išvalė jas nuo greitai senstančių detalių.
Iš pirmo žvilgsnio „Mazda CX-3” atrodo panaši į mažesnę „Mazda CX-5” versiją, padengtą juodo plastiko apvadais aplink ratlankius bei kėbulo apačią ir sukuriančiais didesnės prošvaisos įspūdį. Priekinių žibintų formos primena plėšrūno akis ir yra panašios į tas, kuriomis papuošta naujoji „Mazda 2”.
4275 mm ilgio, 1765 mm pločio ir 1550 mm aukščio CX-3 yra standartinio šios klasės visureigiams dydžio, tačiau „Mazda“ dizaineriai automobilio salone sukūrė išskirtinį erdvumo pojūtį. Prietaisų skydelyje įmontuotas septynių colių ekranas, kuriame esančius komandų meniu galima naršyti patogiu sukiojamu reguliatoriumi, įtaisytu prie pavarų perjungimo svirties. Įdomi detalė – automobilyje įrengta galimybė įtvirtinti savo išmanųjį telefoną prie ekrano ir balso komandų pagalba siųsti pranešimus į „Twitter“.
„Mazda CX-3” prekyboje pasirodys su 1,5 litro darbinio tūrio dyzeliniu arba 2 litrų darbinio tūrio benzininiu SKYACTIV serijos varikliais. Pastarojo bus siūlomos dvi skirtingos galios modifikacijos.
Abu varikliai turės po keturis cilindrus ir nė vienas iš jų nebus turbininis – „Mazda“ inžinieriai nusprendė nepaklusti rinkoje vyraujančiai madai mažinti variklių darbinį tūrį. Tačiau japoniški varikliai išsiskiria suspaudimo laipsniais ir ekonomija.
Apie variklių galingumą kol kas nėra atviraujama – „Mazda“ variklių galią žadama pritaikyti prie galutinių rinkų poreikių, o tikslias charakteristikas koncernas žada paskelbti vėliau.
„Mazda CX-3” visureigio modelis Japonijos pardavimo salonuose pasirodys 2015 metų pavasarį, o Europoje – vasaros pabaigoje.
Lapkričio 18 dieną Los Andžele prasidėjusioje automobilių parodoje debiutavo kompaktiškas miesto visureigis „Mazda CX-3“ – dar vienas koncerno kūrinys, kuriame susilieja KODO dizainas ir SKYACTIV technologijos. CX-3 įkūnija viską, kuo didžiuojasi Japonijos koncernas ir ko pageidauja išrankus vairuotojas ar vairuotoja – grakštų ir įsimintiną dizainą, tiesiog apčiuopiamai tikslų vairavimą ir praktiškumą.
Prieš parodą pasirodžiusios užuominos piešinėliuose bylojo, kad automobilis bus veržlus, griežtų formų ir sportiškas. Realybėje jis toks ir yra.
„Judėjimo sielos“ dizaino kalba KODO nedideliame CX-3 kūne yra raiški, akcentuota ir nevaržanti emocijų, tačiau neperkrauta nereikalingais priežodžiais. Dizaino komanda išgrynino griežtas kėbulo formas, išvalė jas nuo greitai senstančių detalių.
Iš pirmo žvilgsnio „Mazda CX-3” atrodo panaši į mažesnę „Mazda CX-5” versiją, padengtą juodo plastiko apvadais aplink ratlankius bei kėbulo apačią ir sukuriančiais didesnės prošvaisos įspūdį. Priekinių žibintų formos primena plėšrūno akis ir yra panašios į tas, kuriomis papuošta naujoji „Mazda 2”.
4275 mm ilgio, 1765 mm pločio ir 1550 mm aukščio CX-3 yra standartinio šios klasės visureigiams dydžio, tačiau „Mazda“ dizaineriai automobilio salone sukūrė išskirtinį erdvumo pojūtį. Prietaisų skydelyje įmontuotas septynių colių ekranas, kuriame esančius komandų meniu galima naršyti patogiu sukiojamu reguliatoriumi, įtaisytu prie pavarų perjungimo svirties. Įdomi detalė – automobilyje įrengta galimybė įtvirtinti savo išmanųjį telefoną prie ekrano ir balso komandų pagalba siųsti pranešimus į „Twitter“.
„Mazda CX-3” prekyboje pasirodys su 1,5 litro darbinio tūrio dyzeliniu arba 2 litrų darbinio tūrio benzininiu SKYACTIV serijos varikliais. Pastarojo bus siūlomos dvi skirtingos galios modifikacijos.
Abu varikliai turės po keturis cilindrus ir nė vienas iš jų nebus turbininis – „Mazda“ inžinieriai nusprendė nepaklusti rinkoje vyraujančiai madai mažinti variklių darbinį tūrį. Tačiau japoniški varikliai išsiskiria suspaudimo laipsniais ir ekonomija.
Apie variklių galingumą kol kas nėra atviraujama – „Mazda“ variklių galią žadama pritaikyti prie galutinių rinkų poreikių, o tikslias charakteristikas koncernas žada paskelbti vėliau.
„Mazda CX-3” visureigio modelis Japonijos pardavimo salonuose pasirodys 2015 metų pavasarį, o Europoje – vasaros pabaigoje.