• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Mazda greičiausiai taps pirmuoju japoniškų automobilių gamintoju, kuris savo automobiliuose pasiūlys kitos konfigūracijos hibridinę pavarą. Daugelis automobilių gamintojų naudoja benzininio ir elektrinio motoro tandemą, tačiau Mazda kompanijos inžinieriai nusprendė prisijungti naudoti dyzelinio ir elektrinių motorų konfigūraciją. Tokią pačią konfigūracija prieš porą metų pradėjo naudoti Citroen ir Peugeot markės automobiliai. 
Kompanijos atstovai teigia, kad dyzelinio ir elektrinių motorų hibridinė jėgaine į Mazda automobilius bus pradėta montuoti 2016 metais.
Pirmasis modelis gausiantis tokio tipo hibridinę jėgainę bus Mazda3. Vėliau ji turėtų pasirodyti Mazda6 ir Mazda CX-5 modeliuose.
Dyzeliniais varikliais aprūpintos hibridinės jėgainės pasižymės 30 procentų mažesnėmis kuro sąnaudomis ir maždaug 10-15 procentų padidėjusiu efektyvumu.
Pasak kompanijos atstovų, automobilis su tokia hibridine jėgaine šimtui kilometrų suvartos vos 2,5 litro degalų šimtui kilometrų.
Vis dėlto, hibridinės jėgainės nėra vienintelis būdas sumažinti dyzelinių variklių sąnaudas. Mazda turėtų pasikonsultuoti su Renault specialistais. 1,5 litro dyzelinis motoras šimtui kilometrų gali suvartoti mažiau nei tris litrus degalų.

Mazda greičiausiai taps pirmuoju japoniškų automobilių gamintoju, kuris savo automobiliuose pasiūlys kitos konfigūracijos hibridinę pavarą. Daugelis automobilių gamintojų naudoja benzininio ir elektrinio motoro tandemą, tačiau Mazda kompanijos inžinieriai nusprendė prisijungti naudoti dyzelinio ir elektrinių motorų konfigūraciją. Tokią pačią konfigūracija prieš porą metų pradėjo naudoti Citroen ir Peugeot markės automobiliai. 
Kompanijos atstovai teigia, kad dyzelinio ir elektrinių motorų hibridinė jėgaine į Mazda automobilius bus pradėta montuoti 2016 metais.
Pirmasis modelis gausiantis tokio tipo hibridinę jėgainę bus Mazda3. Vėliau ji turėtų pasirodyti Mazda6 ir Mazda CX-5 modeliuose.
Dyzeliniais varikliais aprūpintos hibridinės jėgainės pasižymės 30 procentų mažesnėmis kuro sąnaudomis ir maždaug 10-15 procentų padidėjusiu efektyvumu.
Pasak kompanijos atstovų, automobilis su tokia hibridine jėgaine šimtui kilometrų suvartos vos 2,5 litro degalų šimtui kilometrų.
Vis dėlto, hibridinės jėgainės nėra vienintelis būdas sumažinti dyzelinių variklių sąnaudas. Mazda turėtų pasikonsultuoti su Renault specialistais. 1,5 litro dyzelinis motoras šimtui kilometrų gali suvartoti mažiau nei tris litrus degalų.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų