Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Yra daugybę skeptikų, kurie mano, jog „Volkswagen" savo aukso amžių jau išgyveno. Daugelis sutinka, jog patys įdomiausi, charizmatiškiausi markės automobiliai buvo gaminami devintame ir dešimtame dešimtmetyje.
Nors šią diskusiją būtų įdomu išplėtoti, tačiau vieną puikų pavyzdį parodysime jau dabar. Tai yra 1984 metais pristatyta „Polo G40" modifikacija. Nors automobilio pavadinimas ir skamba labai egzotiškai ir kietai, tačiau po šio modelio kapotu slypi vos 1,3 litro benzininis agregatas, kuris išvystydavo 115 arklio galių ir 148 NM sukimo momentą. Šiuolaikiniais standartais tai yra labai mažai, tačiau itin lengvam automobiliui to užteko. Prisiminkite, jog modelis buvo sukurtas kai nereikėjo milijono oro pagalvių, masažuojančių sėdynių ir griozdiškų garso sistemų.
Gaila, jog šis pakankamai žvitrus automobilis yra retas paukštis ne tik Lietuvoje, bet ir likusioje Europoje. Vis dėlto ne kiekvienas nori išleisti pakankamai riebią sumą pinigų už automobilį, kuris neturi jokių privalumų, kuriuos gali pasiūlyti modernesni automobiliai.
Šį kartą norime jums parodyti vieną įdomų egzempliorių, kuris turi tą patį 1,3 litro benzininį motorą išvystantį net 170 arklio galių ir 204 NM sukimo momentą. Įspūdingas šuolis ar ne?
Šis mažytis „Polo" taip pat turi : „Jabba Sport R1", „AMD" mikroschemą, „M-Tech" filtras, pagal užsakymą pagamintą tarpinį suslėgto oro aušintuvą, naujus purkštukus.
Pakeitimai buvo atlikti ne tik variklio skyriuje. Mažasis „Polo G40" turi „De-Carbon AVO" amortizatorius, „Chassis Dynamics" spyruokles, o išorės modifikacijų sąrašą užbaigia 15 colių „BBS 001" ratlankiai.
Viduje didelių pakeitimų nebus. „MOMO" vairas, iš anglies pluošto pagaminta centrinė konsolė, galinis veidrodėlis ir durų atidarymo rankenėlės. Vos nepamiršome ir „Recaro" odinių sėdynių ir saugos lankų.
Kaip jūs vertinate šį mažąjį vežimėlį?
Yra daugybę skeptikų, kurie mano, jog „Volkswagen" savo aukso amžių jau išgyveno. Daugelis sutinka, jog patys įdomiausi, charizmatiškiausi markės automobiliai buvo gaminami devintame ir dešimtame dešimtmetyje.
Nors šią diskusiją būtų įdomu išplėtoti, tačiau vieną puikų pavyzdį parodysime jau dabar. Tai yra 1984 metais pristatyta „Polo G40" modifikacija. Nors automobilio pavadinimas ir skamba labai egzotiškai ir kietai, tačiau po šio modelio kapotu slypi vos 1,3 litro benzininis agregatas, kuris išvystydavo 115 arklio galių ir 148 NM sukimo momentą. Šiuolaikiniais standartais tai yra labai mažai, tačiau itin lengvam automobiliui to užteko. Prisiminkite, jog modelis buvo sukurtas kai nereikėjo milijono oro pagalvių, masažuojančių sėdynių ir griozdiškų garso sistemų.
Gaila, jog šis pakankamai žvitrus automobilis yra retas paukštis ne tik Lietuvoje, bet ir likusioje Europoje. Vis dėlto ne kiekvienas nori išleisti pakankamai riebią sumą pinigų už automobilį, kuris neturi jokių privalumų, kuriuos gali pasiūlyti modernesni automobiliai.
Šį kartą norime jums parodyti vieną įdomų egzempliorių, kuris turi tą patį 1,3 litro benzininį motorą išvystantį net 170 arklio galių ir 204 NM sukimo momentą. Įspūdingas šuolis ar ne?
Šis mažytis „Polo" taip pat turi : „Jabba Sport R1", „AMD" mikroschemą, „M-Tech" filtras, pagal užsakymą pagamintą tarpinį suslėgto oro aušintuvą, naujus purkštukus.
Pakeitimai buvo atlikti ne tik variklio skyriuje. Mažasis „Polo G40" turi „De-Carbon AVO" amortizatorius, „Chassis Dynamics" spyruokles, o išorės modifikacijų sąrašą užbaigia 15 colių „BBS 001" ratlankiai.
Viduje didelių pakeitimų nebus. „MOMO" vairas, iš anglies pluošto pagaminta centrinė konsolė, galinis veidrodėlis ir durų atidarymo rankenėlės. Vos nepamiršome ir „Recaro" odinių sėdynių ir saugos lankų.
Kaip jūs vertinate šį mažąjį vežimėlį?