• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Volkswagen Lupo“ nėra pats tinkamiausias automobilis, jeigu svajojate apie kvapą gniaužiantį variklio skambesį ar pribloškiančias technines charakteristikas. Vis dėlto, nėra padėties be išeitis.
Prieš porą metų, mėlynos spalvos „Volkswagen Lupo 3L“ džiaugėsi galėdamas 100 kilometrų suvartoti tris litrus dyzelino. Tačiau naujasis hečbeko savininkas nusprendė, jog 1.2 litro dyzelinis variklis neatitinka jo poreikių. Ieškodamas įvairiausių alternatyvų, jis suprato, kad pats tinkamiausias variklis šiam automobiliui yra 4.2 litro darbinio tūrio, 8 cilindrų benzininis agregatas, kuris kadaise tūnojo „Audi“ modeliuose.
Kadangi 8 cilindrų variklis nebuvo pritaikytas „Volkswagen Lupo“, norint jį sutalpinti į mažąjį hečbeką, reikia imtis improvizacijos. Tačiau viskas labai greitai apsivertė aukštyn kojom, nes „Lupo“ gavo galinių varančiųjų ratų pavarą, praplatintas priekines ir galines ašis ir didžiulį V8 motorą, kuris užėmė 1.2 litro dyzelinio variklio vietą. Tačiau tai buvo pati lengviausia dalis.

Volkswagen Lupo“ nėra pats tinkamiausias automobilis, jeigu svajojate apie kvapą gniaužiantį variklio skambesį ar pribloškiančias technines charakteristikas. Vis dėlto, nėra padėties be išeitis.
Prieš porą metų, mėlynos spalvos „Volkswagen Lupo 3L“ džiaugėsi galėdamas 100 kilometrų suvartoti tris litrus dyzelino. Tačiau naujasis hečbeko savininkas nusprendė, jog 1.2 litro dyzelinis variklis neatitinka jo poreikių. Ieškodamas įvairiausių alternatyvų, jis suprato, kad pats tinkamiausias variklis šiam automobiliui yra 4.2 litro darbinio tūrio, 8 cilindrų benzininis agregatas, kuris kadaise tūnojo „Audi“ modeliuose.
Kadangi 8 cilindrų variklis nebuvo pritaikytas „Volkswagen Lupo“, norint jį sutalpinti į mažąjį hečbeką, reikia imtis improvizacijos. Tačiau viskas labai greitai apsivertė aukštyn kojom, nes „Lupo“ gavo galinių varančiųjų ratų pavarą, praplatintas priekines ir galines ašis ir didžiulį V8 motorą, kuris užėmė 1.2 litro dyzelinio variklio vietą. Tačiau tai buvo pati lengviausia dalis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

00


Didžiausias galvos skausmas buvo pavarų dėžė. Daugelis greičiausiai pasiūlytų sumontuoti „Audi“ pavarų dėžę, tačiau norint automobilį išlaikyti praktišką ir tinkamą naudoti kiekvieną dieną, sprendimo būdų reikia ieškoti kitur. Išbandęs įvairiausius variantus, jis apsistojo ties „Mercedes Benz“ inžinierių sukurta pavarų dėže, kuri buvo pakreipta 90 laipsnių, jog galėtų įtilpti į jai skirtą vietą.
Užbaigus automobilio konstravimo procesą, laikas išvažiuoti į gatves ir pasižiūrėti kaip pasikeitė mažojo „Lupo“ valdymas ir kaip jis elgiasi turėdamas kelis kartus galingesnę širdį.
Tiesą sakant, rezultatai stulbinantys. Automobilio pagreitis primena raketą, o ne automobilį, tačiau vargu ar pasiekus 200 km/val. greitį kas nors šiame „Lupo“ jaustųsi saugus. Vis dėlto, tai buvo daroma ne dėl saugumo, o dėl pramogos.




REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų