• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Prancūzai iš Peugeot 208 tikėjosi labai daug. Kompaktiškesnis, lengvesnis, modernesnis ir išvaizdesnis automobilis buvo pristatytas pačiu netinkamiausiu laiku. Europoje įsisiautėjusi recesija pakeitė daugelio europiečių prioritetus ir privertė nukelti naujo automobilio pirkimą į ateitį. Todėl nenuostabu, kad Peugeot 208 yra pakankamai retas ne tik mūsų, bet ir Vakarų Europos keliuose. Vis dėlto, jeigu kada nors išvysite mažąjį Peugeot kompanijos gyvūną ir būsite kur nors Belgijoje, jis greičiausiai atrodys kaip Pauwels'o automobilis.
Peugeot markės automobiliai niekada nebuvo populiarūs tarp entuziastų. Pasižiūrėkime kad ir į „Stance“ kultūros sceną, kurioje dominuoja vokiški arba japoniški automobiliai. Numanome, kad prancūziškų mašinų populiarumą įtakoja žmonių kalbos, kurie niekada neturėjo prancūziško automobilio, tačiau mūsų nuomone, koją jiems kiša pakankamai mažas „aftermarket“ detalių pasirinkimas.

Prancūzai iš Peugeot 208 tikėjosi labai daug. Kompaktiškesnis, lengvesnis, modernesnis ir išvaizdesnis automobilis buvo pristatytas pačiu netinkamiausiu laiku. Europoje įsisiautėjusi recesija pakeitė daugelio europiečių prioritetus ir privertė nukelti naujo automobilio pirkimą į ateitį. Todėl nenuostabu, kad Peugeot 208 yra pakankamai retas ne tik mūsų, bet ir Vakarų Europos keliuose. Vis dėlto, jeigu kada nors išvysite mažąjį Peugeot kompanijos gyvūną ir būsite kur nors Belgijoje, jis greičiausiai atrodys kaip Pauwels'o automobilis.
Peugeot markės automobiliai niekada nebuvo populiarūs tarp entuziastų. Pasižiūrėkime kad ir į „Stance“ kultūros sceną, kurioje dominuoja vokiški arba japoniški automobiliai. Numanome, kad prancūziškų mašinų populiarumą įtakoja žmonių kalbos, kurie niekada neturėjo prancūziško automobilio, tačiau mūsų nuomone, koją jiems kiša pakankamai mažas „aftermarket“ detalių pasirinkimas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

img_40091


Mums pritaria ir šio Peugeot 208 savininkas Pauwels'as, kuris ieškodamas visiškai naujo automobilio, pasirinko ne vokišką ar japonišką, bet būtent prancūzišką mašiną.
„Žinau, kad 208 nėra racionaliausias pirkinys pasaulyje, tačiau kokia prasmė pirkti analogišką VW Polo, kuris primena prastai pastatytą bažnyčią?, - priduria Pauwels'as.

REKLAMA

img_40231


„Neturi nieko prieš kitų markių mašinas, tačiau esu prieš tuos, kurie kalba nesąmones ir net nežino ką šneka. Svarbiau išaukštinti savo vežimą ir sumenkinti kitų“, - toliau pasakoja Pauwels'as.
Tačiau padėkime Pauwels'o nepasitenkinimą į šalį ir šiek tiek plačiau pakalbėkime apie jo automobilį. Po kapotu kol kas slypi standartinis 1.2 litro, 82 arklio galias išvystantis variklis, tačiau kitais metais vaikinas planuoja į šį mažylį sumontuoti 1.6 litro turbininį agregatą su 200 arklio galių jėgaine.

REKLAMA
REKLAMA

img_40241


Tęskime toliau. Pauwels'as įsigijo 17 colių skersmens ir 8 colių pločio ratlankius, kuriuos jis apmovė 185/35 padangomis.
„Sumontuoti tokius ratlankius nebuvo lengva, reikėjo įsigyti adapterius ir garaže praleisti keletą naktų, tačiau viską atpirko galutinis vaizdas“
Ieškant detalių, kurios padėtų sužeminti mašiną, teko imtis improvizacijos.

img_40341


„Niekas šiam modeliui negamina reguliuojamo aukščio amortizatorių. Reikia prisitaikyti nuo kitos mašinos arba gaminti pagal užsakymą. Aš pasirinkau antrąjį variantą.“
Kean kompanijos specialistai buvo labai malonūs ir prancūziškam bezdaliui už tam tikrą atlygį pagamino coilover'ius.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
rekomenduojame
  • Šventiniai atradimai su VILVI

TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų