Mums pritaria ir šio Peugeot 208 savininkas Pauwels'as, kuris ieškodamas visiškai naujo automobilio, pasirinko ne vokišką ar japonišką, bet būtent prancūzišką mašiną.
„Žinau, kad 208 nėra racionaliausias pirkinys pasaulyje, tačiau kokia prasmė pirkti analogišką VW Polo, kuris primena prastai pastatytą bažnyčią?, - priduria Pauwels'as.
„Neturi nieko prieš kitų markių mašinas, tačiau esu prieš tuos, kurie kalba nesąmones ir net nežino ką šneka. Svarbiau išaukštinti savo vežimą ir sumenkinti kitų“, - toliau pasakoja Pauwels'as.
Tačiau padėkime Pauwels'o nepasitenkinimą į šalį ir šiek tiek plačiau pakalbėkime apie jo automobilį. Po kapotu kol kas slypi standartinis 1.2 litro, 82 arklio galias išvystantis variklis, tačiau kitais metais vaikinas planuoja į šį mažylį sumontuoti 1.6 litro turbininį agregatą su 200 arklio galių jėgaine.
Tęskime toliau. Pauwels'as įsigijo 17 colių skersmens ir 8 colių pločio ratlankius, kuriuos jis apmovė 185/35 padangomis.
„Sumontuoti tokius ratlankius nebuvo lengva, reikėjo įsigyti adapterius ir garaže praleisti keletą naktų, tačiau viską atpirko galutinis vaizdas“
Ieškant detalių, kurios padėtų sužeminti mašiną, teko imtis improvizacijos.
„Niekas šiam modeliui negamina reguliuojamo aukščio amortizatorių. Reikia prisitaikyti nuo kitos mašinos arba gaminti pagal užsakymą. Aš pasirinkau antrąjį variantą.“
Kean kompanijos specialistai buvo labai malonūs ir prancūziškam bezdaliui už tam tikrą atlygį pagamino coilover'ius.