Pasak pagrindinio UAB „Zzz.lt“ akcininko bei viešbučių „Amberton“ valdybos pirmininko Žilvino Vasiliausko, jų pagrindinis skirtumas ir privalumas yra tas, kad apims visą Lietuvą, nes „Barbora“ šiuo metu puikiai aptarnauja Vilniaus apylinkes.
„Kitas svarbus dalykas yra tai, kad jeigu mes norime pasiekti Lietuvos užkampius ir mažesnius miestelius, turime naudoti esamą kurjerių tinklą. Net pats didžiausias tinklas nepajėgtų maisto išvežioti ne per kurjerius“, - teigia Ž. Vasiliauskas.
Pašnekovas prisipažįsta, kad didžiausia problema, kurią tenka spręsti yra tai, kaip padaryti, kad klientui nereikėtų laukti atvykstančio kurjerio.
„Šiuo atveju mes pabandysime, bent jau didžiuosiuose miestuose tokią dėžę, kurią būtų galima prirakinti prie durų. Bus duodama speciali kilpelė prie durų, kuri saugiai pritvirtinama, kad niekas nepavogtų. Taip pat svarbu paminėti, kad dėžėje bus reguliuojama temperatūrą“, - sako jis.
„Fresh market“ klaidų nekartos
Ž. Vasiliaukas mano, kad „Fresh market“ žlugimą lėmė ne didelė konkurencijos, o matematikos neišmanymas.
„Jeigu gyveni už miesto ir jeigu išsikviestum taksi, tai sumokėtum daugiau nei 9 eurus, o jeigu atvažiuoja ir atveža tavo mėgstamą gėrimą už tą pačią sumą. Tai kas tada sumoką už gėrimą arba už atvežimą? Taip va veikė „Fresh market“, čia tiesiog paprasta matematika“, - tikina „Zzz.lt“ akcininkas.
Dar viena „Fresh market“ klaida buvo rinkodara. Anot pašnekovo, jie rinkosi nemažai antžeminės reklamos, nors jeigu tavo veikla internete, tu ten ir turi reklamuotis.
„Kai pastatai stendą, tai žmonės jį pamato ir tie, kurie nemoka naudotis internetu. Taigi ta reklama pasidalina ant visų praeivių, o tau ne visi praeiviai įdomūs. Tuo tarpu, jeigu tu savo reklamą įdedi į internetą, kuriame tu ir prekiauji, viskas yra kitaip“, - aiškina Ž. Vasiliaukas.
Konkurencijos nebijo
Verslininkas tikina, kad konkurencijos jie nebijo ir jeigu „Barbora“ nuspręstų ženkliai mažinti kainas, tai jie ilgai to netęstų.
„Pirmas dalykas, jie prekiauja tik Vilniuje, o mes visoje Lietuvoje. Kainos Lietuvoje yra nusistovėjusios ir nėra, kur joms labai kristi, o jeigu kas nori padalinti pinigus iš savo kišenės – tai prašom, bet tai bus kelis mėnesius, o paskui vėl grįš prie jų“, - sako jis.
Anot Vasiliausko, jų tikslas yra sąžiningos kainos ir maisto kokybė. Pirkėjai į namus gaus tik šviežius produktus tiesiai iš gamintojų ir nebus prekėms taikomos akcijos dėl to, kad šių galiojimo laikas eina link pabaigos.
„Visi klientų užsakymai keliauja į fabrikus, tarkime „Pieno žvaigždes, „Rokiškio sūrį“ ir taip toliau, o tada iš ten pas mus, kur surenkamos prekės ir perduodamos kurjeriams. Tad prasto galiojimo pas mus teoriškai negali būti. Daug žmonių galvoja elektroninė parduotuvė, tai čia man įkiš kokį seną produktą prie galiojimo pabaigos, tačiau mes likučio neturime, užsakome lygiai tiek, kiek užsakė žmogus ir viską iškart išsiunčiame, nieko nesandėliuojame“, - dėsto „Zzz.lt“ įkūrėjas.