• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Rugsėjo pradžioje prekybos tinklui paskelbus „Anekdotas, o ne kaina“ pasiūlymą, šalies gyventojai suplūdo į parduotuves. Skaičiuojama, kad mažų kainų prekių per pirmąją savaitę buvo parduota nuo kelių iki keliasdešimt kartų daugiau nei įprastai, rašoma bendrovės pranešime.

Rugsėjo pradžioje prekybos tinklui paskelbus „Anekdotas, o ne kaina“ pasiūlymą, šalies gyventojai suplūdo į parduotuves. Skaičiuojama, kad mažų kainų prekių per pirmąją savaitę buvo parduota nuo kelių iki keliasdešimt kartų daugiau nei įprastai, rašoma bendrovės pranešime.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pasak jo, lietuviai į prekių krepšelius dažniausiai dėjo žinomų prekės ženklų majonezą, kečupą, traškučius bei gėrimus.

REKLAMA

„Pirkėjai jau spėjo įvertinti prieš beveik dvi savaites startavusį išskirtinį mūsų pasiūlymą „Anekdotas, o ne kaina“, kurio metu prekybos tinklo parduotuvių lentynose gausu itin žemos kainos prekių“, – pranešime cituojamas „Maxima“ Pirkimų departamento direktorius Marius Tilmantas.

REKLAMA
REKLAMA

Pasak jo, per pirmąją tokio pasiūlymo savaitę jau spėjo išryškėti pagrindiniai pirkėjų favoritai – jais tapo gėrimai „Vytautas“ ir „Coca Cola“, majonezas „Hellmann‘s“, kečupas „Heinz“ bei „Lay‘s“ bulvių traškučiai.

„Pardavimų rezultatai leidžia suprasti, kad šie produktai yra tikrai aktualūs pirkėjams. Keliais ar net keliasdešimt kartų išaugę pardavimai rodo, kad prekes už itin žemą kainą galimai įsigijo ir tie klientai, kurie įprastai sau to padaryti neleidžia. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kadangi nemaža dalis produktų, patenkančių į kategoriją „Anekdotas, o ne kaina“, yra ilgesnio galiojimo laiko, pirkėjai jų įsigyja didesnius kiekius ir taip sutaupo dar ženkliau“, – sako M. Tilmantas.

Prekybos tinklo duomenimis, vandens „Vytautas“ nuo rugsėjo 5 d. buvo nupirkta 9,4 karto daugiau nei įprastai, o vaisvandenių „Coca Cola“ 9,1 karto daugiau. 

REKLAMA

Dar įspūdingesnis skirtumas fiksuotas majonezo „Hellmann‘s“ ir kečupo „Heinz“ pardavimuose – majonezo parduota 46,8 karto daugiau, o štai kečupo 27,1 karto daugiau.

Bulvių traškučių „Lay‘s“ pirkėjai įsigijo 12,5 karto daugiau nei įprastai.

Akcijos metu pirkėjai gerokai pigiau gali įsigyti ir mėsos bei duonos gaminių, makaronų, kavos ar kūdikių sauskelnių. Daugelį prekių klientai įsigyja net 50 proc. mažesne kaina.

REKLAMA

Planuojama, kad ši akcija bus taikoma iki spalio 2 d.

Per praėjusius metus „Maxima“ parduotuvėse pirkėjai išleido daugiau nei 1,9 mlrd. eurų – tokią apyvartą fiksavo bendrovė. Iš visų pirkėjų įmonė uždirbo 88,5 mln. eurų grynojo pelno.

Lietuvoje pastebimai išaugus maisto prekių kainai ir sumažėjus prekybininkų apyvartai, akcijas ir nuolaidas pradėjo taikyti daugelis prekybos tinklų.

visos paskelbtos prekės nežinia iš kokios chemijos padarytos ar bent sudėtį skaitot tų visokių kečupų,majonezų,traškučių ir kolų
Praeita ketvirtadieni NORFOJE palikau 86eu, IKI,- 54eu, Maxima aplankiau tik del VYTAUTO keletos pakuociu...
Daugiau viskas išpustomis nerealiomis kainomis...
Dar perka ir coca cola?
As jau gerus 2 desimtmecius jos net negurksteliu. Vytauto pirkau 6 pakuotes...
Dabar, isskirtinai, geriu tik mineralini vandeni, o spalvotu m.žalu, po to kai pamaciau keliose imonese, kaip jie gaminami tai negersiu iki mirties...
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų