Šaltinis:
TV3
REKLAMA
Praėjusiais metais „Maxima LT“ grynasis pelnas buvo beveik trečdaliu mažesnis nei 2011 m., sudarė 2,83 proc. nuo apyvartos su PVM ir siekė 156 mln. litų. Dėl permainingų žmonių nuotaikų ir vis dar vangaus vartojimo, įmonės pajamos praėjusiais metais augo lėčiau nei 2011-taisiais. 2012 m. fiksuotas 2,7 proc. pajamų augimas, įmonė gavo 126 mln. litų daugiau pardavimo pajamų, tačiau su prekių pardavimu susijusios sąnaudos ir įmonės veiklos sąnaudos išaugo 166 mln. litų. Didesnis nei pajamų sąnaudų augimas didžiąja dalimi sąlygojo ir beveik trečdaliu mažesnį įmonės grynąjį pelną. „Pagrindiniai sąnaudų didėjimo veiksniai – kainų mažinimo politika, kurios laikėmės visus praėjusius metus, siekdami užtikrinti geriausią kainos ir kokybės santykį mūsų klientams, skatinti vartojimą ir išlaikyti tinklo parduotuvių konkurencingumą rinkoje. Taip pat – praėjusiais metais pradėtos nuoseklios investicijos į produktų, kuriais prekiaujame, kokybę ir šviežumą, asortimentą, parduotuvių atnaujinimą, siekiant jas padaryti dar patogesnes klientams“, - sako „Maxima LT“ generalinis direktorius Arūnas Zimnickas. „Maxima LT“ Lietuvoje šiuo metu valdo 222 parduotuves. Kasdien jose apsilanko apie 550 tūkst. klientų. Visose MAXIMA parduotuvėse Lietuvoje ir įmonės administracijoje dirba apie 16 tūkst. darbuotojų.
Praėjusiais metais „Maxima LT“ grynasis pelnas buvo beveik trečdaliu mažesnis nei 2011 m., sudarė 2,83 proc. nuo apyvartos su PVM ir siekė 156 mln. litų. Dėl permainingų žmonių nuotaikų ir vis dar vangaus vartojimo, įmonės pajamos praėjusiais metais augo lėčiau nei 2011-taisiais. 2012 m. fiksuotas 2,7 proc. pajamų augimas, įmonė gavo 126 mln. litų daugiau pardavimo pajamų, tačiau su prekių pardavimu susijusios sąnaudos ir įmonės veiklos sąnaudos išaugo 166 mln. litų. Didesnis nei pajamų sąnaudų augimas didžiąja dalimi sąlygojo ir beveik trečdaliu mažesnį įmonės grynąjį pelną. „Pagrindiniai sąnaudų didėjimo veiksniai – kainų mažinimo politika, kurios laikėmės visus praėjusius metus, siekdami užtikrinti geriausią kainos ir kokybės santykį mūsų klientams, skatinti vartojimą ir išlaikyti tinklo parduotuvių konkurencingumą rinkoje. Taip pat – praėjusiais metais pradėtos nuoseklios investicijos į produktų, kuriais prekiaujame, kokybę ir šviežumą, asortimentą, parduotuvių atnaujinimą, siekiant jas padaryti dar patogesnes klientams“, - sako „Maxima LT“ generalinis direktorius Arūnas Zimnickas. „Maxima LT“ Lietuvoje šiuo metu valdo 222 parduotuves. Kasdien jose apsilanko apie 550 tūkst. klientų. Visose MAXIMA parduotuvėse Lietuvoje ir įmonės administracijoje dirba apie 16 tūkst. darbuotojų.