Prekybos tinklo MAXIMA klientai nuo šiandien gali naudotis nemokamos informacijos paslaugos telefonu – MAXIMA info linija. Klientų informavimo centro operatoriai septynias dienas per savaitę nuo 8 iki 22 val. teiks klientams detalią informaciją apie MAXIMOS veiklą. Tokią paslaugą iš visų Lietuvos prekybos tinklų MAXIMA įdiegė pirmoji.
„Klientų informavimo centrai yra įvairiuose paslaugų sektoriuose išbandyta ir puikiai veikianti priemonė, skirta palaikyti nuolatiniam ryšiui su klientu. Pirkėjų pasitenkinimas mūsų prekybos centruose siūloma produkcija, teikiamų paslaugų kokybe yra vienas svarbiausių veiklos prioritetų. Šia naujove siekiame dar labiau priartėti prie pirkėjų, palengvinti naudojimąsi mūsų paslaugomis“, - sakė MAXIMA LT, UAB generalinis direktorius Gintaras Jasinskas.
Kaip pažymi MAXIMA LT, UAB Kokybės valdymo departamento direktorė Deimantė Mitkuvienė, naujoji info linija padės bendrovei siekti vieno svarbiausio tikslų - užtikrinti kuo aukštesnę produkcijos ir klientams teikiamų paslaugų kokybę. „Naujoji klientų informavimo linija yra dar vienas žingsnis, žengtas, siekiant bendrovėje kelti klientų aptarnavimo kultūrą“. Aukštos produkcijos ir paslaugų kokybės siekiama bendrovėje diegiant tarptautinius kokybės valdymo standartus, atliekant ir nuolat analizuojant gyventojų nuomonių tyrimus.
D. Mitkuvienė pabrėžė, kad MAXIMA info linija yra patogus ir paprastas būdas susisiekti su MAXIMA ir gauti rūpimą informaciją. Informacinio centro darbuotojai teiks informaciją apie parduotuves, jų adresus, darbo laiką, transportą į parduotuves, taip pat apie vykdomas akcijas, nuolaidų programą „Ačiū“, dovanų čekius ir kt. Klientai telefonu galės teirautis apie siūlomas prekes ir prekių ženklus bei kitas MAXIMA teikiamas paslaugas – pavyzdžiui, teleMAXIMOS paslaugą.
Į MAXIMA info liniją klientai prisiskambins kasdien, septynias dienas per savaitę nuo 8 val. iki 22 val. Nemokama paslauga bus teikiama ne tik lietuvių, bet ir rusų bei anglų kalbomis. MAXIMA info linijos telefonas yra 8 800 20050 - toks pats, kaip anksčiau veikusios Kokybės linijos telefono. Pasak D. Mitkuvienės, naujasis klientų informavimo centras nuo ankstesnės Kokybės linijos visų pirma skiriasi savo koncepcija: tai informacinė linija, skirta teikti ir gauti informaciją , informuoti ir palaikyti nuolatinį ryšį tarp pirkėjo ir bendrovės atstovų. MAXIMA pirmoji iš visų Lietuvos prekybos tinklų įsidiegė info linijos paslaugą, kuri klientų patogumui bus teikiama net septynias dienas per savaitę, 14 valandų per parą.
„Operatoriai apmokyti greitai ir profesionaliai aptarnauti telefonu. Jei į klausimą jie negalės atsakyti iškart, užklausa bus persiunčiama atsakingam darbuotojui, kuris vėliau susisieks su skambinusiuoju ir atsakys. Tikimės, kad nuolatos gaudami informaciją iš klientų apie teikiamų prekių ir paslaugų kokybę, galėsime operatyviai reaguoti į pastabas ar pasiūlymus“, - teigė MAXIMA LT, UAB Kokybės valdymo departamento direktorė.
Analogišką paslaugą šį rudenį planuojama pristatyti ir MAXIMA klientams Latvijoje.
MAXIMA LT, UAB užima apie 36 proc. šalies mažmeninės prekybos rinkos. Prekybos tinklą sudaro 227 parduotuvės. Kasdien MAXIMA parduotuvėse Lietuvoje apsilanko daugiau nei 600 tūkst. pirkėjų. 2008 m. pirmojo pusmečio MAXIMA LT, UAB apyvarta siekė 4,79 mlrd. Lt.