„Džiaugiamės, kad kviesti mados verslo atstovai sutiko bendradarbiauti ir investuoti į plėtrą – sako mados ir stiliaus centro „Europa“ vadovė Gintarė Urnevičienė. – Orientuojamės į aukštesnes nei vidutines pajamas gaunančius pirkėjus, tad svarbu, jog jie visą juos dominantį prekių ir paslaugų asortimentą galėtų rasti koncentruotą viename centre“. G. Urnevičienės teigimu, „Max&Co“ salono atidarymas centrui – dar vienas žingsnis įtvirtinant „Europos“, kaip mados ir stiliaus centro, koncepciją. Per rugpjūčio-spalio mėnesius centre duris atvėrė dar du „Max Mara“ grupės salonai, tokių pasaulinio garso mados ženklų parduotuvės kaip „Karen Millen“, „Coccinelle“, „Strellson“, taip pat, „Aprangos galerija“, kurios asortimentas sudarytas išskirtinai tik iš madingiausių ženklų.
Pasak AB „Lėvuo“, atvedusio „Max&Co“ į Lietuvą, drabužių tinklo atstovų, prekės ženklas visame pasaulyje vertinamas už itin kokybiškų medžiagų naudojimą, originalius sprendimus derinant jas tarpusavyje. „Max&Co“ naujojo sezono kolekcijos ypatingos praeities dvelksmu: naudojami stiliai ir detalės, būdingi pradedant 20-aisiais ir baigiant 90-aisiais – mokyklinės uniformos, sudėtingi geometriniai raštai, formos, priešingybių derinimas tarpusavyje. „Max&Co“ dizaineriai atgaivino griausmingųjų 20-ųjų sukneles, kiaušinio formos modelius bei paprastumo koncepciją iš 40-ųjų, 60-ųjų spalvinę gamą, 70-ųjų Londono mokyklinį stilių bei 90-ųjų Grunge judėjimo kultūros elementus.
Naujojo sezono „Max&Co“ kolekcijų modeliai pasižymi preciziniu kirpimu, kruopščiai atrinkta spalvine gama bei netikėtais deriniais. Vakarinės aprangos modeliams naudojamas šilkas, atlasas, rafinuotos ir iš gamtos išgrynintos spalvos, laisvesnei aprangai – drąsesni sprendimai: išdidinti raštai, didžiulės sagtys, vilna derinama prie šifono ar šilko. Dizaineriai prisiminė ir biuro moteris: aprangos medžiagų deriniai neįprasti – vilna, derinama su blizgiu šilkiniu atlasu ar plonyčiu lengvu šilku, o drabužių kirpimas ir detalės pabrėžia juosmenį bei pečius.