Kol jame – tik vienas iš keturių numatytų „Aurus“ modelių – sedanas „Senat“.
Salono atidarymo proga surengtoje spaudos konferencijoje kalbėjęs pramonės ir prekybos ministras Denisas Manturovas pabrėžė, kad šalies ministrų kabineto nariai šiais „itin prabangiais“ automobiliais bus aprūpinti iki 2021 metų.
Pirmąkart Rusijoje pagamintas kampuotas limuzinas „Aurus“ viešai buvo pademonstruotas pernai gegužę – dar vieną Rusijos prezidento kadenciją pradėdamas V. Putinas tada juo nuvažiavo kelis šimtus metrų iki inauguracijos ceremonijos vietos. Politikos apžvalgininkai V. Putino atsisakymą vokiškojo „Mercedes“ pavadino Sovietų Sąjungos praktikos grąžinimu, kai jos lyderiai naudojosi tik šalyje pagamintais ZIL limuzinais.
„Aurus“ projekto vystymo bendrovės vadovas Adilis Širinovas spaudos konferencijoje sakė, jog „Aurus Senat“ bazinio modelio kaina – 18 mln. rublių (beveik 250 tūkst. eurų). Jo žodžiais, užsakymus šių automobilių gamybai jau pateikė virš pusė tūkstančio pirkėjų iš Rusijos, o užsienio klientų paraiškos kol kas nenagrinėtos.
„Serijinei sedanų gamybai pasiruošta. Vienatūris „Arsenal“ yra bandymų stadijoje, visureigis „Komendant“ – kūrimo ir bandymų etape. Tikimės jį išvysti automobilių parodoje 2020 metais. Vyksta kabrioleto valstybiniai bandymai“, – sakė A. Širinovas.
Anot jo, „Aurus“ automobilių salonas 2020-2021 metais gali atsirasti Kinijoje.
Serijinę šios markės automobilių gamybą numatyta pradėti 2020-ųjų pradžioje privačiai bendrovei „Sollers“ priklausančioje gamykloje Jelabugos laisvojoje ekonominėje zonoje, per metus jų pagaminti iki 5 tūkstančių.
63,5 proc. bendrovės „Aurus“ akcijų valdo Rusijos valstybinis automobilių pramonės projektavimo institutas NAMI, 0,5 proc. – „Sollers“, 36 proc. – Jungtinių Arabų Emyratų valstybinis fondas „Tawazun“, šių metų pradžioje už solidžias investicijas į šį projektą gavęs išskirtinės teisės prekiauti „Aurus“ markės automobiliais Artimuosiuose Rytuose ir Šiaurės Afrikoje.