Vilniaus etape buvo pasiektas dalyvių rekordas – prie starto linijos išsirikiavo per 1300 dviračių mėgėjų ir profesionalų. Susidariusi didžiulė eilė paskutiniajam dalyviui kirsti starto liniją suteikė galimybę prabėgus dviem minutėms ir 55 sekundėms nuo paskelbto maratono pradžios.
Vilniaus trasa yra trumpiausia iš visų penkių, kurias dalyviai aplanko nuo gegužės iki rugsėjo mėnesio. Vis tik, dėl savito trasos sudėtingumo, ją įveikti greičiau nei kituose miestuose dažniausiai nepavyksta.
“Sunki, techniška trasa. Gausybė šaknų, kurios tau tiesiogine prasme kaišo pagalius į ratus, daug vienvėžių takelių, smėlio ruožų. Dalyviai susiduria su tokia problema, kaip ištaikyti patogesnę atkarpą atsigerti vandens iš gertuvės. Vis tik, didesnių traumų išvengta, o dalyviai kitąmet Vilniuje pasiryžę pagerinti šių metų masiškumo rezultatą. Etapą galima vertinti tik pozityviai”, - po finišo teigė pats maratoną įveikęs šios dviračių šventės koordinatorius Arūnas Daugirdas.
Šio etapo nugalėtojas Š.Pacevičius beveik trylika sekundžių aplenkė pirmojo etapo nugalėtoją Eimantą Gudiškį bei vieną taurės favoritų – Domą Maniką.
“Paskutiniajame rate kirtus Kairėnų kelią, pirmaujančiųjų grupė pradėjo “byrėti”. Susiaurėjus trasai ir prasidėjus pakilimui, pasivijome atsiliekančius ratu dviratininkus, kuriuos sėkmingai aplenkiau bei išsiveržiau į priekį. Tokį tempą išlaikiau iki finišo ir tai leido nugalėti”, - prisiminimais dalinosi lenktynių nugalėtojas.
Šarūnai, dalyviai skundėsi sunkumais trasoje. Ar tikrai buvo taip sunku?
Čia juk yra kalnų dviračių sportas, kuriame ir turi būti įvairių kliūčių, daug pakilimų, sudėtingų nusileidimų ir panašiai. Pavyzdžiui, šių metų Europos MTB maratonų čempionate, trasoje buvo ne tik šaknų, bet ir akmenų, pjuvenų atkarpos, daug įvairių nusileidimų ir pakilimų, kurių bendra suma siekė apie 1800 metrų. Manau, kad sporto grupei mūsų trasos galėtų būti dar ilgesnės bei dar techniškai sudėtingesnės. Nematau problemų.
Tarkime, Druskininkų trasoje per daug lygumų, asfalto, labai mažai pakilimų, žodžiu tai trasa nereikalaujanti dviračių valdymo technikos gebėjimų. Vilniaus trasa yra ženkliai techniškesnė, daugiau pakilimų, mažai asfalto.
Iki sezono pabaigos liko trys etapai. Ar tikslai, lyginant su sezono startu, išliko tie patys?
Mano, kaip ir kiekvieno sportininko tikslas varžybose yra pasiekti kuo geresnį rezultatą. Todėl su tokiu tikslu stoju į kiekvieną startą, nepamiršdamas ir komandos interesų. Tikslui siekti reikia daug treniruotis, o laiko per mokslo metus Lietuvos sporto universiteto magistratūroje bei dirbant Kauno sporto mokykloje „Gaja“ treneriu lieka ne tiek daug. Tiesa, kol kas viskas neblogai.
Po dviejų taurės etapų bendroje individualioje įskaitoje lyderio pozicijoje išliko pirmojo etapo nugalėtojas E.Gudiškis („Velomanija-Niskama“, Kaunas), o moterų lyderis – Silvija Latožaitė (“MyBike”, Kaunas).
Komandinėje TOP įskaitoje tarp vyrų pirmauja “Velomanija-Niskama” Kaunas (5889 tšk.), antroje vietoje “FOCUS” Vilnius (5849), trečioje – “Top Team – UltraBike” Vilnius (5835). Tarp moterų TOP komandų pirmauja “MyBike” Kaunas (3712), antri “FOCUS” Vilnius (3403), o trečioje vietoje – “Antaris Team” Vilnius (3192).
Komandinėje MAXI įskaitoje (priminsim, kad šioje įskaitoje sumuojami visų komandos dalyvių nuvažiuoti km) pirmauja “Dviratai-Daistatus” iš Kauno, kurie sumoje numinė jau net 3807 km, antroje vietoje “Best Team” Kaunas-Vilnius (3225) ir treti – “Santa.lt - Kitas reikalas” Vilnius (2894).
„Volkswagen MTB dviračių maratonų taurės“ tvarkaraštis:
III etapas – Liepos 17 d., Panevėžys
IV etapas – Rugpjūčio 14 d., Ignalina
V etapas – Rugsėjo 25 d., Anykščiai