Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Fiat" koncernui priklausantis automobilių gamintojas - „Maserati", jau netrukus pristatys dar vieną naują markės modelį. Vidutinės klasės „Ghibli" sedaną, kuris bus pademonstruotas Šanchajaus automobilių parodoje.
„Ghibli" vardas „Maserati" markės gerbėjams nebus naujas. Šis vardas buvo naudojamas sportiškuose markės modeliuose, kurie buvo pasirodę 1967 ir 1992 metais. Nors pirmieji du kartai nebuvo labai sėkmingi, tačiau trečiasis kartas turėtų nemeluoti, žinant, jog naujasis modelis žada konkuruoti su tokio tipo automobiliais, kaip 5 serijos „BMW", „Jaguar XF" ar E klasės „Mercedes Benz".
Naujasis modelis buvo kurtas lygiagrečiai su didesniuoju „Quattroporte", kuris jau yra siūlomas markės atstovybėse. Jeigu markės inžinierių pastangos pasiteisins, „Maserati" tikisi per metus pagaminti ir parduoti maždaug 20,000 šio modelio vienetų per metus. Ar realu? Sunku pasakyti, tačiau šio modelio konkurentai šį skaičių įveikia be didelių pastangų, tad kodėl ir „Maserati" ženkliuką dėvintis modelis negalėtų to padaryti?
Mūsų žiniomis, naujasis modelis kainuos nuo maždaug 80,000 eurų arba nuo maždaug 276,000 litų. Nors bazinė automobilio kaina yra ženkliai aukštesnė už konkurentų, tačiau pakloję tokią sumą gausite automobilį, kurio techninės charakteristikos prilygsta „Audi S", „BMW M" ar „Mercedes Benz AMG" modeliams.
Bazinis modelis turės šešių cilindrų benzininį variklį, kuris išvystys maždaug 400 arklio galių. Vėliau kompaniją pasiūlys ir dar galingesnį aštuonių cilindrų agregatą, kuris siūlomas „Quattroporte" modelyje. Jeigu svajosite apie „Ghibli" ir norėsite dyzelinio variklio, „Maserati" šį kartą jūsų neapvils, nes planuose yra ir versija su dyzeliniu motoru.
Naujasis modelis bus gaminamas ne „Maserati" gamykloje, tačiau buvusiose „Bertone" dirbtuvėse.
„Fiat" koncernui priklausantis automobilių gamintojas - „Maserati", jau netrukus pristatys dar vieną naują markės modelį. Vidutinės klasės „Ghibli" sedaną, kuris bus pademonstruotas Šanchajaus automobilių parodoje.
„Ghibli" vardas „Maserati" markės gerbėjams nebus naujas. Šis vardas buvo naudojamas sportiškuose markės modeliuose, kurie buvo pasirodę 1967 ir 1992 metais. Nors pirmieji du kartai nebuvo labai sėkmingi, tačiau trečiasis kartas turėtų nemeluoti, žinant, jog naujasis modelis žada konkuruoti su tokio tipo automobiliais, kaip 5 serijos „BMW", „Jaguar XF" ar E klasės „Mercedes Benz".
Naujasis modelis buvo kurtas lygiagrečiai su didesniuoju „Quattroporte", kuris jau yra siūlomas markės atstovybėse. Jeigu markės inžinierių pastangos pasiteisins, „Maserati" tikisi per metus pagaminti ir parduoti maždaug 20,000 šio modelio vienetų per metus. Ar realu? Sunku pasakyti, tačiau šio modelio konkurentai šį skaičių įveikia be didelių pastangų, tad kodėl ir „Maserati" ženkliuką dėvintis modelis negalėtų to padaryti?
Mūsų žiniomis, naujasis modelis kainuos nuo maždaug 80,000 eurų arba nuo maždaug 276,000 litų. Nors bazinė automobilio kaina yra ženkliai aukštesnė už konkurentų, tačiau pakloję tokią sumą gausite automobilį, kurio techninės charakteristikos prilygsta „Audi S", „BMW M" ar „Mercedes Benz AMG" modeliams.
Bazinis modelis turės šešių cilindrų benzininį variklį, kuris išvystys maždaug 400 arklio galių. Vėliau kompaniją pasiūlys ir dar galingesnį aštuonių cilindrų agregatą, kuris siūlomas „Quattroporte" modelyje. Jeigu svajosite apie „Ghibli" ir norėsite dyzelinio variklio, „Maserati" šį kartą jūsų neapvils, nes planuose yra ir versija su dyzeliniu motoru.
Naujasis modelis bus gaminamas ne „Maserati" gamykloje, tačiau buvusiose „Bertone" dirbtuvėse.