„Dauguma žmonių atvykę į mugę net gi buvo apsirengę pagal tuometines to laikmečio madas“, - priduria Martynas.
„Visi mugėje buvo atsipalaidavę, smagiai leido laiką.“
Kadangi tai nebuvo tradicinis automobilių mėgėjų susitikimas, o didžiulė miesto šventė, kurioje buvo galima išvysti ir senovinių automobilių, nenuostabu, jog ji sulaukia didžiulio miestelėnų dėmesio.
Kaip bebūtų keista, tačiau švedai turi silpnybę ne tik vietiniams gamintojams. Senovinių automobilių susibūrimuose dominuoja amerikietiški modeliai. Galbūt dėl to, jog šeštame ir septintame dešimtmetyje sukurtų amerikietiškų automobilių dizainas neturėjo analogų? Greičiausiai dėl to.
Dar kartą dėkojame Martynui ir siūlome pasižiūrėti fotoreportažą iš renginio.
Naujas sezonas prasidėjo ne tik Lietuvoje, bet ir kitose Europos bei pasaulio šalyse. Praėjusį savaitgalį, Švedijoje, vyko netradicinis automobilių entuziastų suvažiavimas. Pasak apie šį renginį pasakojusio Martyno, tai - didžiulė mugė, kuri vyksta vieną kartą metuose.
Nors didžiausias dėmesys skiriamas automobiliams, tačiau šalia jų vyko sendaikčių mugė. Grojant šešto ir septinto dešimtmečio dainoms, mugėje buvo bandoma išlaikyti senų laikų dvasią.
Naujas sezonas prasidėjo ne tik Lietuvoje, bet ir kitose Europos bei pasaulio šalyse. Praėjusį savaitgalį, Švedijoje, vyko netradicinis automobilių entuziastų suvažiavimas. Pasak apie šį renginį pasakojusio Martyno, tai - didžiulė mugė, kuri vyksta vieną kartą metuose.
Nors didžiausias dėmesys skiriamas automobiliams, tačiau šalia jų vyko sendaikčių mugė. Grojant šešto ir septinto dešimtmečio dainoms, mugėje buvo bandoma išlaikyti senų laikų dvasią.