Ne išimtis ir dabar, kai hercogienė, nors ir užsimaskavusi, pagaliau pasirodė Los Andželo gatvėse.
Tiesa, akivaizdu, kad Meghan dėmesio stengėsi išvengti – ji dėvėjo didžiulę šiaudinę skrybėlę, mūvėjo apsauginę veido kaukę, o akis slėpė po masyviais akiniais nuo saulės. Jos mylimasis princas Harry taip pat, panašu, dėmesio neiškojo – vyras vilkėjo paprastus pilkus marškinėlius, džinsus ir sportbačius, o galvą slėpė po beisbolo kepurėle.
Tiesa, daugiausiai dėmesio šįkart sulaukė Meghan vilkėta suknelė. Anot užsienio žiniasklaidos, M. Markle buvo pasipuošusi „Magic Linen“ kurta balta suknele. Tai – ne tik ekologiškas prekės ženklas, bet dar ir sukurtas Lietuvoje. „Magic Linen“ – Vitos ir Justino Murauskų prekės ženklas.
Prekės ženklas įkurtas 2015 metais ir specializavosi patalynėse. Vėliau jis pasipildė ir kitais produktais, tarp kurių – ir lininė apranga, užkabinusi net ir pačios hercogienės akį. Užsienio žiniasklaidoje rašoma, jog suknelė kainavo 76 dolerius.
Tiesa, prie jo hercogienė priderino kur kas brangesnius aksesuarus – pavyzdžiui, „Chanel“ batelius.
M. Markle įvaizdžiu, kuriame ji vilki „Magic Linen“ suknele, pasidalijo hercogienės gerbėjų paskyra „Instagram“: