Įmonės, besiūlančios į draugus „Facebook’e“, jau pradeda nusibosti, nes tai dabar nutinka kokius 5 kartus dažniau negu prieš pusmetį. Visgi, tiek socialinius tinklus naudojantiems nemokamos reklamos tikslais, tiek perkantiems ten reklamą turėtų būti įdomi statistika, kurią savaitės dieną žmonės labiausiai linkę paspausti ant jūsų nuorodos.
Antradieniai ir trečiadieniai tam idealiausi, pirmadieniai irgi geras laikas, o kitos savaitės dienos smarkiai atsilieka.
Gana panašią kreivę galima pamatyti ir stebint naujienų portalų lankomumą – savaitės pradžioje žmonių aktyvumas didelis, o link savaitgalio krenta, dažnai kažkiek labiau atsigaudamas sekmadienį. Taigi, tiek naujienos, tiek įvairios publikacijos žmones labiausiai užkabina po savaitgalio poilsio.
Gal ir nieko kardinaliai naujo, bet kartai smalsu įsitikinti, jog socialiniuose tinkluose naujų taisyklių neišrasta ir tendencijos panašios kaip ir elektroninio pašto ar tradicinių portalų rinkodaroje.