• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ar tarp automobilio ir jį vairuojančio žmogaus gali užsimegzti ranka neapčiuopiamas ir kai kuriems žmonėms nesuprantamas ryšis? Mes esame įsitikinę, jog automanu tampa būtent tada, kai supranti, jog šie unikalūs kūriniai nėra tik didžiulis metalo gabalas, privalantis atlikti tik vieną funkciją - saugiai nuvežti iš namų į darbą arba atvirkščiai. 
Kai mes suprantame, jog automobilis gali būti ne tik įrankis, bet ir pasaulėžiūros ar gyvenimo būdo demonstravo priemonė, net nepastebėdami automobiliuose sugebame įžvelgti charakterį, žmonėms būdingų bruožų. Tuomet automobilius pradedame ne tik vertinti, bet ir prižiūrėti per visiškai kitą prizmę. Prizmę, kuri kai kuriems laidų vedėjams ir įstatymų leidėjams yra visiškai nesuprantama. Jeigu šiems asmenims reikėtų parodyti kas per žmogus yra automanas, mes su mielu noru parodytume Jūsų visų vairuojamus ar garažuose modifikuojamus automobilius.

Ar tarp automobilio ir jį vairuojančio žmogaus gali užsimegzti ranka neapčiuopiamas ir kai kuriems žmonėms nesuprantamas ryšis? Mes esame įsitikinę, jog automanu tampa būtent tada, kai supranti, jog šie unikalūs kūriniai nėra tik didžiulis metalo gabalas, privalantis atlikti tik vieną funkciją - saugiai nuvežti iš namų į darbą arba atvirkščiai. 
Kai mes suprantame, jog automobilis gali būti ne tik įrankis, bet ir pasaulėžiūros ar gyvenimo būdo demonstravo priemonė, net nepastebėdami automobiliuose sugebame įžvelgti charakterį, žmonėms būdingų bruožų. Tuomet automobilius pradedame ne tik vertinti, bet ir prižiūrėti per visiškai kitą prizmę. Prizmę, kuri kai kuriems laidų vedėjams ir įstatymų leidėjams yra visiškai nesuprantama. Jeigu šiems asmenims reikėtų parodyti kas per žmogus yra automanas, mes su mielu noru parodytume Jūsų visų vairuojamus ar garažuose modifikuojamus automobilius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

DSC_0106


Nuo 600 arklio galių jėgainę turinčių drifto bolido iki orine pakaba aprūpintu „Volkswagen Passat CC“, nuo ką tik atrestauruoto „Datsun 240Z“ iki štai tokios „Audi 80“, kuri daugeliui primena laikus, kai benzinas kainavo mažiau nei du litus, o vokiški automobiliai buvo patys geriausi. Šį kartą supažindinsime Jus su Marijumi ir jam priklausančia „Audi“.
Kaip susidomėjai automobiliais? , - paklausėme Marijaus.
Tikslaus atsakymo į šį klausimą vaikinas neįvardijo, tačiau kaip ir daugelis automanų, taip ir Marijus mano, jog silpnybė šioms keturratėms priemonėms atėjo iš jo tėčiui priklaususiu mašinų. Iš Anykščių kilęs vaikinas teigia, jog jo tėtis automobiliais labai stipriai nesižavėjo, tačiau pažvelgus į jo automobilių parką susidarytų visiškai kitoks įspūdis.
Pavyzdžiui, Marijaus tėtis turėjo geros komplektacijos, gerai išlaikytą „BMW 524 E28“ su dyzeliniu varikliu, vėliau jį pakeitė išskirtinio dizaino „Citroen BX“, taip pat su labai gausia komforto įranga. Net ir gyvendami didžiuliame mieste, tikrai pastebėsite pro šalį važiuojantį 5 serijos „BMW“ arba „Citroen BX“, tad dabar įsivaizduokite kaip šie automobiliai atrodė pakankamai mažame Anykščių miestelyje?
Automobilių išskirtinumą pabrėžia ir pats Marijus.

REKLAMA

DSC_0115


„Nori, nenori - abudu automobiliai labai išsiskirdavo iš aplinkui važinėjančių bulkų ir folkswagenų.“
Turėdamas tinkamą pavyzdį, vaikinas nuolatos ieškodavo tokio automobilio, kuris galėtų sukelti tam tikras emocijas, tad apie norą įsigyti „Volkswagen Passat“ ar „Audi A4“ - pamirškite. Vietoj jų, Marijaus akį patraukė antros kartos „Volkswagen Golf“. Pasakodamas apie savo pirmąjį automobilį, vaikinas puikiai prisimena kaip jį nustebino už „Golfą“ prašoma kaina.
„Nors mašina buvo už maždaug 45 kilometrų, tačiau kai automobilis parduodamas už metalo kainą, automatiškai dediesi batus, lipi į mašiną ir važiuoji žiūrėti kas ten per aparatas.“
Su didžiule nuostaba, skelbime matytos nuotraukos ir aprašymas nemelavo - antros kartos „Golf“ buvo nepriekaištingos būklės, tačiau Marijaus vizija ir galimybės sukonstruoti įspūdingai atrodantį automobilį susikirto, tad apsišarvavus kantrybe, vokiškas hečbekas bendro naudojimo keliais važinėjo pasipuošęs kur kas kuklesniais rūbais.
Jeigu pirmasis automobilis buvo „Volkswagen“, tai antrasis buvo ... ? , - netiesiogiai paprašėme papasakoti kaip jo kieme atsirado dabar vairuojama „Audi“.

REKLAMA
REKLAMA

DSC_0152


O Lietuvos kelius kadaise valdęs „Audi“ modelis į Marijaus garažą pateko po to, kai vaikinas nusprendė atsisveikinti su anksčiau minėtuoju „Volkswagen Golf“. Tiesą sakant, įvykių seka neįprasta : „Pažįstamas iš savo kaimyno perpirko 1982 metų gamybos Audi 80, vien tik tam, jog vėliau galėtų perparduoti man.“ - pasakoja Marijus.
Tęsdamas „Audi“ įsigijo istoriją, Marijus priduria - „Automobilis, kaip perekūpai sako, pagal metus buvo labai geros būklės, vos pora rimtesnių įbrėžimų, o rūdelių mano tuometinis kasdieninis „Opel“ markės automobilis tikriausiai turėjo daugiau. Liaudiškai ūbage vadinama Audi nebuvo mačiusi ne vienos žiemos, turėjo serviso knygą, plombuotą odometrą (tai reiškė, jog automobilio rida tikra)“.
Automobilį priglaudęs po savo sparnu, kampuotų formų „Audi 80“ per vienerius metus nuvažiavo vos 260 kilometrų. Automobilis daugiausiai laiko praleido garaže, kuriame Marijus šalino trūkumus, keitė įvairiausias dalis į geresnes ir tiesiog bandė paneigti pažįstamų mitą, jog „Audi“ nesidropina.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

DSC_0196


Kadangi kasdieninėms kelionėms tinkamas automobilis buvo pašonėje, „Audi“ galėjo sau ramiai atostogauti ir laukti dienos, kai gaus galimybę pasipuikuoti išskirtinėmis kėbulo linijomis bendro naudojimo keliuose. Tačiau praėjusią vasarą kasdien naudota „Opel Vectra“ pradėjo ožiuotis, rodyti kaprizus, tad buvo priimtas sprendimas „Opelį“ parduoti ir iš garažo išvaryti nuostabiąją „Audi 80“.
Jeigu dabar norite sužinoti kodėl Marijus nusipirko būtent šį, o ne bet kurį nors kitą automobilį, vaikino atsakymas daugeliui automanų bus puikiai suprantamas. Būtent ši „Audi 80“ modelio karta padėjo Marijui išmokti vairuoti, tai buvo pirmasis automobilis su kuriuo Marijui teko važiuoti, tai buvo automobilis su kuriuo vaikinui pavyko pažinti platesnį pasaulį nei savas kiemas. Tačiau tai dar ne viskas.
„Seneliui priklaususį - 1986 metų gamybos „Audi 80 B2“ - vis dar turiu, ir vieną dieną, kai bus palankesni tam laikai, jis vėl su didžiuliu pasididžiavimu išriedės į gatves. Be to, sėdėdamas seneliui ant kelių ir sukinėdamas vairą, aš jam pasakiau - aš irgi kada nors vairuosiu Audi 80“.
 
Modifikacijų sąrašas :


  • Reguliuojamo aukščio ir kietumo amortizatoriai

  • GTE apdaila

  • Vairas nuo modelio su 5 cilindrų motoru

  • Ford Capri ratlankiai

  • 165/55 R13 padangos

  • Daug visokių smulkmenų ir niekučių nuo geresnių komplektacijų modelių


Ateities planai :
Pabaigti ja pradėtus ruošti ratus, daugiau dropo, variklio modifikacijos, priversti automobilį prie kiek galima arčiau norimos būklės, „Zender“ slenksčiai bei „Quattro“ galinis pažeminimas. 
Ir pabaigai...
„Noriu padėkoti Viliui, kuris išklausė mano absurdiškiausių klausimų ir idėjų ir vis vien padėjo man įvairiais klausimais, Mantui kad daug padėjo prie audinės ir visiems už palaikymą ir paskatinimą (ir tau, VAIKAS), nes be jūsų tikriausiai nebūtu to, kas yra.“

GALERIJA


Nuotraukų autoriai : Gabrielė Naciūtė ir Lukas Čerkauskas

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų