Marijampolės vadovai prisipažįsta klydę, kai prieš keletą metų nusprendė statyti nedidelę autobusų stotį.
Dėl to savivaldybės taryba apsisprendė prie autobusų stočiai priklausančio 63 arų sklypo prijungti dar 45 arus valstybinės žemės ir pastatyti naują dviejų aukštų autobusų stotį su laukiamosiomis salėmis ir pagalbinėmis patalpomis, rašo dienraštis "Lietuvos rytas".
"Prieš keletą metų atrodė, kad didelės autobusų stoties nebereikia. Bet dabar per Marijampolę ėmė važinėti tolimojo susisiekimo autobusai "Ecolines", čia jie sustoja ilgesniam laikui. Keleiviai norėtų pavalgyti, išsikeisti pinigų, pailsėti. Vairuotojams praverstų poilsio kambariai su dušais, tačiau viso to nėra", - sakė Marijampolės savivaldybės vicemeras Vidmantas Brazys.
Valdininkai tikėjosi, kad autobusų keleiviai galės naudotis geležinkelio stoties laukiamąja sale, tualetais. Tačiau iš geležinkelio stoties nematyti autobusų aikštelių, todėl žmonės net neužsuka į geležinkelio stotį.
Senoji Marijampolės autobusų stotis buvo patraukliame komerciniame sklype, kurį miesto vadovai už 4,2 mln. litų pardavė vienam prekybos tinklui.
Apie 1,8 milijono litų iš gautų pinigų buvo skirta naujos nedidelės autobusų stoties statybai šalia geležinkelio stoties. Tačiau, kaip paaiškėjo, naujoji stotis yra per maža.