• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
Partnerio turinys
Turinys paruoštas bei kontroliuojamas projekto partnerio

Ar esate girdėję apie tokį darbą, kaip klientų atstovai? Šiandien išsiaiškinsime, ką gi veikia ir kaip atrodo darbo diena žmonių, dirbančių „Mano būstas“ įmonėje kaip klientų atstovai.

Ar esate girdėję apie tokį darbą, kaip klientų atstovai? Šiandien išsiaiškinsime, ką gi veikia ir kaip atrodo darbo diena žmonių, dirbančių „Mano būstas“ įmonėje kaip klientų atstovai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Mano būstas“ klientų atstovas Evaldas pasakoja, kad klientų atstovo darbas – būti tarpininku tarp klientų ir rangovų. „Mes esame ta grandis, kuri, išgirdusi kliento poreikius, suveda juos su rangovu,  pasirūpina, kad reikalingi darbai būtų atlikti kuo greičiau ir klientui patogiu metu. Visada stengiamės rasti kompromisą kliento naudai – kartais net tenka atlikti ir psichologo vaidmenį.“

REKLAMA

Kita „Mano būstas“ klientų atstovė Laura pasakoja apie savo darbo dieną: „Ryte pirmiausia patikrinu avarinius pranešimus – ar per naktį ar vakare neįvyko avarijų, reikalaujančių skubių veiksmų. Vėliau atsakau į klientų užklausas el. paštu ir telefonu. Antroje dienos pusėje dažniausiai stengiuosi aplankyti objektus arba planuoju gyventojų susirinkimus, kuriuose sprendžiame aktualias problemas“, – sako moteris. 

REKLAMA
REKLAMA

„Mano būstas“ klientų atstovas Robertas supažindina su savo darbo specifika iš arčiau. „Mūsų pagrindinėje sistemoje matome tik mums skirtus pranešimus, kurie skirstomi į du tipus – remontinius ir avarinius. Avariniai pranešimai yra prioritetiniai, nes jų metu žmonės lieka be svarbių resursų, todėl jie turi būti sprendžiami pirmiausia“, – pasakoja jis. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kokių savybių reikia šiame darbe?

Klientų atstovai vieningai tvirtina, kad jų darbas yra dinamiškas ir įdomus. „Tai tikrai viena iš įdomesnių profesijų – niekada nebūna liūdna,“ – sako Evaldas. – „Sprendžiame įvairiausius klientų klausimus: nuo kiaurų stogų ar trūkusių vamzdynų iki konfliktų su kaimynais.“ Darbuotojai atskleidžia, kad kurioziškiausios situacijos kyla, kai nesutaria kaimynai – tuomet jiems tenka spręsti ir asmeninius gyventojų nesutarimus. 

REKLAMA

„Dažnai lankausi prižiūrimuose objektuose – stengiamės apsilankyti kuo dažniau, kad pastebėtume galimas problemas, dėl kurių gyventojai patys nesikreipia. Stengiamės jas identifikuoti ir išspręsti kuo greičiau. Taip pat tikriname rangovų atliktų darbų, valymo ir tvarkymo kokybę“, – vardina Robertas. 

REKLAMA

Pasiteiravus, kokių savybių reikia norint dirbti klientų atstovu, darbuotojai pabrėžia kantrybę ir gebėjimą bendrauti su klientais. Taip pat svarbu turėti drąsos, kadangi tenka bendrauti telefonu, gyvai ir spręsti problemas. Robertas priduria: „Pirmiausia reikia būti altruistu, turėti šaltus nervus ir bent minimaliai išmanyti namų technines savybes. Taip pat esminis dalykas – noras padėti.“

Plačiau apie „Mano būstas“ klientų atstovų darbą galite išgirsti laidoje:

Gairės:

tv3.lt

Jūs mano namą prižiūrite jau 3 metus. Galiu pasakyti per pastaruosius metus labai stipriai pasitempėte. Problemos sprendžiamos greitai, darbų kokybė puiki. Prieš tai administravo namą dvi skirtingos administravimo įmonės, buvo tragedija.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
Gairės:
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų