„Mercedes-Benz“ inžinieriams nusprendus, jog naujoji C klasė su „AMG“ rūbais atsisakys charizmatiškojo V8 variklio ir vietoje jo pradės naudoti hibridinę pavarą su 4 cilindrų varikliu priešakyje, ilgametės „Mercedes-Benz“ partnerės suskubo pasinaudoti proga garsiai patriukšmauti.
Priešais jus – „Manhart CR 700 Last Edition“. „Manhart“ dirbtuvėse patobulinta C klasė, į kurią po keletos metų žiūrėsime su nostalgija. Į automobilį sumontavus našesnius turbokompresorius, tarpinį suslėgto oro aušintuvą, įsiurbimo kolektorių bei įdiegus naują variklio valdymo programą, 8 cilindrų variklio pajėgumas išaugo nuo 510 AG iki 720 AG. Sukimo momentas išaugo nuo 700 iki 920 Nm.
Įprastai, daugelis specializuotų dirbtuvių atstovų pabrėžtų automobilio galimybes įsibėgėti nuo 0 iki 100 km/val. tačiau „Manhart“ atliktos modifikacijos leidžia ignoruoti šį faktą. Vietoje to „Manhart“ pateikia kitą parametrą – įsibėgėjimą nuo 100 iki 200 km/val, kuris trunka vos 5,5 sekundės.
Šis sąlyginai kompaktiškas naikintuvas taip pat gavo patobulintą išmetimo sistemą, kurios garsumas priklauso nuo pasirinkto važiavimo režimo ir nuo šalies, kurioje automobilis bus eksploatuojamas. Pavyzdžiui, Vokietijoje „Sport“ ir „Race“ vardu pavadintos išmetimo sistemos yra uždraustos, o štai Lietuvoje, galimai, galėtų laisvai judėti viešajame eisme.