Tad nuo ko pradėti? Pradėkime nuo svarbiausio komponento – variklio. Sportiškas sedanas arba kupė išvykęs iš „Manhart“ dirbtuvių iškart galės didžiuotis turėdamas 620 arklio galių ir 750 Nm sukimo momentą, o tai – 110 AG ir 100 Nm daugiau už standartinį variklį. Verta paminėti, jog šiais pokyčiais galės džiaugtis tik „BMW M3 Competition“ ir „BMW M4 Competition“ modelių vairuotojai.
Vis dėlto, jeigu pasirinksite ne „Competition“ versiją, nes norite galinių varančiųjų ratų pavaros bei mechaninės pavarų dėžės, tuomet 6 cilindrų variklio galia padidės iki 590 AG. Nežymus, bet sveikintinas augimas.
Jeigu nuspręsite atvykti į „Manhart“, net neabejojame, jog jose norėsite užsisakyti keletą papildomų priedų. Pavyzdžiui? Norite arčiau kelio prigludusio kėbulo? Imkite „H&R“ spyruokles. Norite puošnių ratų? Užsidėkite 21 colio skersmens„Manhart Concave One“ batus. Neužtenka ir šių? Tuomet laikas pažvelgti į „Manhart“ aksesuarų kolekciją, kurie yra pagaminti iš anglies pluošto: galinis spoileris, galinis difuzorius ir netgi variklio dangtis gali būti pagaminti iš anglies pluošto.
Visapusiškos transformacijos simboliu taps auksinės juostos ant automobilio šonų, kurios, tiesą sakant, mums kelia asociacijas su „Smokey and the Bandit“ filme naudotu „Pontiac Firebird“. Galbūt „Manhart“ taip pat yra didžiuliai šio filmo gerbėjai? Galbūt.