Tai naujausias incidentas, ištikęs iš problemų neišsikapstančią „Malaysia Airlines“. Kiranas Kumaras Nesarajahas (Kiranas Kumaras Nesaradžahas) socialiniame tinkle „Facebook“ parašė, kad oro uosto Labuane Malaizijos rytuose darbuotojai prieš lėktuvo pakilimą leido jo augintiniui išbėgti ant pakilimo tako.
Gyvūnas buvo specialioje dėžėje, kuri buvo užrakinta. Tačiau K. K. Nesarajahas teigia, kad po katės užregistravimo skrydžiui kažkas atidarė dėžę ir paskui nežinojo, kaip ją uždaryti, todėl augintinis ištrūko.
„Dabar turime dingusią išsigandusią katę, pasislėpusią kažkuriame pakilimo tako nutekamajame vamzdyje“, – šią savaitę feisbuke rašė jis.
Pasak keleivio, darbuotojai katės ieškojo tik 10 minučių, o tada lėktuvas pakilo skrydžiui į Kvala Lumpūrą. Sostinėje „lėktuvo įgula ir oro uosto darbuotojai nieko nežinojo“, sakė jis ir pridūrė: „Nė vieno skambučio. Niekas negalėjo paaiškinti, kas nutiko.“
Oro bendrovės pareiškime nurodoma, kad incidentas tiriamas. „Malaysia Airlines“ rimtai rūpinasi... visais savo kroviniais ir aiškinasi reikalą“, – nurodoma jame.
Krizė oro bendrovę ištiko 2014 metais, dingus reisu MH370 skridusiam lėktuvui ir virš Rytų Ukrainos numušus reiso MH17 lėktuvą. Šios dvi katastrofos seniai nuostolingai dirbusią „Malaysia Airlines“ nustūmė prie bankroto slenksčio, nes užsakymų smarkiai sumažėjo.