Operacijoje sausumoje ir vandenyne dalyvauja 25 šalys. Daug dėmesio kreipiama ir į lėktuvo pilotų asmenybes ir kitas su lėktuvu susijusias tarnybas.
Policija tiria ir lėktuvo pilotų šeimų gyvenimą, atliko kratas jų namuose, apžiūrėjo kapitono namuose esantį skrydžio treniruoklį, stiprėjant įtarimams, kad kažkas iš skridusių lėktuve tyčia nukreipė jį nuo kurso. Pareigūnai taip pat domisi kitais įgulos nariais, inžinieriais, visomis tarnybomis, kurios turėjo ką nors bendra su lėktuvu prieš skrydį.
Į talką tiriant paslaptingą lėktuvo dingimą atskubėjusi Britanijos telekomunikacijų bendrovė tvirtina, kad jos palydovas dar bent penkias valandas po to, kai lėktuvas paskelbtas dingusiu, fiksavo jo signalus.
Malaizijos policijos vadovas Khalidas Abu Bakaras sako, kad tiriamos keturios versijos. Pirmos trys – pagrobimas, sabotažas ir asmeninės problemos.
Pagrobimo versija teikia menką viltį artimiesiems, kad gal lėktuvas kur nors nusileido. Bet spėlionių jūra tokia pat neaprėpiama, kaip paieškų teritorija. Palydovų duomenys leidžia spėti, kad lėktuvas gali būti kažkur viename iš dviejų lankų, vienas jų driekiasi nuo Šiaurės Tailando iki Kazachstano pasienio, kitas – nuo Indonezijos iki pietinės Indijos vandenyno dalies.
Tad paiešką koordinuojanti Malaizija prašo mažiausiai 22 šalių pagalbos, taip pat – duomenų, kuriuos galėjo užfiksuoti JAV, Kinijos ir Prancūzijos palydovai.