• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Po lenktynių Malaizijoje „Mercedes“ komandos vadovas Toto Wolffas papasakojo apie tai, kodėl komandai nepavyko laimėti Sepango trasoje, rašo F-1.lt.

REKLAMA
REKLAMA

- Toto, tai ar „Ferrari“ laimėjo varžybas, ar „Mercedes“ pralaimėjo?

- „Ferrari“ užsitarnavo šią pergalę. Taigi, jie laimėjo lenktynes. Sebastianas dirbo puikiai, jie pasirinko teisingą strategiją – tai puikus rezultatas, kuris ypač svarbus po kalbų apie labai nuobodžias varžybas Melburne ir po to, kai visi sakė, kad pergalė čempionate šiemet „Mercedes“ bus lengvas pasivaikščiojimas. Malaizijoje mūsų laukė labai karštos lenktynės. Jau penktadienį mes matėme, kad K. Raikkonenas gerai įveikia ilgas serijas ratų – manau, kad tai jam pavyko geriausiai iš visų iki pat lenktynių. Todėl tikėtina, kad mes negalėjome varžytis su „Ferrari“ ilgose distancijose su vidutinio kietumo padangomis. Per lenktynes Lewiso padangos susidėvėjo jau po 14 ratų, o jiems pavyko nuvažiuoti kur kas daugiau. Todėl mes įsitikinę, kad mūsų taikyta 3 sustojimų strategija buvo teisinga ir aš abejoju, kad mes pasiektumėme daugiau jei būtumėme stoję du kartus.

REKLAMA

- Ar jus neramina „Ferrari“ greitis turint galvoje artėjančius kitus etapus?

- Tai, mums jie kelia pavojų. Ypač kai kalbame apie trasas, kuriose temperatūros bus panašios kaip Malaizijoje. „Ferrari“ pasirodė greitesni ilgose distancijose, mums dar teks išanalizuoti, kodėl taip atsitiko. Tai liudija apie tai, kad šie metai ir mums nebus lengvi – iliuzijos apie pasivaikščiojimą po parką pagaliau išsisklaidė.

REKLAMA
REKLAMA

- Kodėl Melburne jūs atrodėte nenugalimi, o čia buvote tik antri pagal greitį?

- Malaizijoje sąlygos buvo visai kitokios. Jei atsimenate, tai ir pernai Malaizijoje mes kovojome su D. Ricciardo, išeina, kad tokios sąlygos mums nelabai tinka – čia per daug aukštos oro ir asfalto temperatūros. Gali būti, kad Sepange mes per daug agresyviai susireguliavome bolidus, dėl ko turėjome naudoti 3 sustojimų taktiką, bet skaičiavimai rodė, kad tai yra pats greičiausias variantas. Tačiau vienu metu mes įstrigome grūstyje trasoje ir sudėvėjome padangas, lenkdami lėtesnius varžovus ir galiausiai viskas susiklostė ne mūsų naudai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

- Jūs atlikote labai ankstyvą pirmąjį sustojimą – tik po 5 ratų. Ar dėl to gailitės?

- Dabar visi protingi mokyti... Bet mes kartu priėmėme tokį sprendimą. Mes jau nedarome didelių strateginių klaidų pusantrų ar net du metai, todėl neverta pirštu rodyti į vieną etapą. Mums reikia išsiaiškinti, kodėl iškilo sunkumų ilgose distancijose labai karštomis sąlygomis. Tai pagrindinis mūsų uždavinys dabar.

REKLAMA

- Ar jūs tikėjotės, kad „Ferrari“ galėjo tiek daug „pridėti“ per dvi savaites?

- Ne, žinoma, kad nesitikėjome, mes negalvojome, kad jie bus tokie greiti. Melburne mes praktiškai dominavome. Bet mes visuomet stengiamės likti skeptiškais dėl savo pranašumo ir tęsiame darbus tobulindami savo mašiną. Bet per dvi savaites „Ferrari“ nuo mūsų visai neatsiliko. Mes pralaimėjome lenktynes sąžiningoje kovoje. Taip, mums tai buvo siurprizas, bet kartu ir signalas, kad mums laikas atsibusti Ir tai gerai.

REKLAMA

- Ko laukiate iš lenktynių Kinijoje?

- Jei aš būčiau didelis optimistas, tai pasakyčiau, jog ir pernai mes susidūrėme su sunkumais Malaizijoje ir šiemet tokia situacija pasikartojo, nes temperatūros buvo tos pačios. Tiesiog mes nukentėjome nuo karščio, štai ir viskas. Bet taip kalbėti būtų per daug naivu: „Ferrari“ puikiai susitvarkė su savo darbu. Jie turi gerą jėgainę, gerą mašiną, puikius pilotus, todėl mums reikia išanalizuoti situaciją, suprasti, kur mes galime pasitempti ir priimti kažkokius sprendimus. Mes turime paspartinti bolido modernizacijos darbus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

- Viduryje lenktynių komanda pasakė lenktynininkams, kad tikslas yra iškovoti pergalingą dublį. Bet antroje pusėje jūs viską praradote. Kodėl jūs buvote įsitikinę pergale?

- Šiandien sprendimai priimami pagal algoritmus ir mokslinius tyrinėjimus. Mes turime pačius geriausius strategus visame čempionate, mes remiamės informacija, surinkta viso lenktynių savaitgalio metu. Taigi, mes buvome teisūs dėl mūsų rodyto tempo, bet suklydome neįvertinę „Ferrari“ greičio.

REKLAMA

- Po to, kai Lewisas suprato, kokia bus lenktynių baigtis, jis pradėjo vengti radijo pokalbių ir inžinieriui pasakė: „Nereikia su manim kalbėti, kai aš įveikiu posūkius“...

- Lewisas nevengė pokalbių. Lenktynininkams labai sunku sekti situaciją, kai tiek daug sustojimų ir po to, supratus, kad pagrindinis tavo varžovas turi visai kitokią strategiją, kuri atneš jam pergalę, suprantama, kad būni susinervinęs. Be to, komanda irgi pasirinko nelabai gerus momentus pokalbiams – buvo pora nereikalingų šaukinių...

REKLAMA

- Bernie vakar neabejojo, kad L. Hamiltonas tikrai trečią kartą taps F-1 pasaulio čempionu. Bet situacija dabar pasikeitė ir „Ferrari“ neatrodo kaip komanda, kuri nugalėjo atsitiktinai...

- Tai ir yra „Formulės-1“ grožis: bolidų tobulinimo greitis čia tiesiog stebina. Dabar mums teks daug padirbėti ir vėl pakeisti situaciją savo naudai. Iš pat pradžių buvo aišku, kad mūsų pergalės labai ilgai nesitęs. O mus šiandien nugalėjo teisingai ir sąžiningai.

Daugiau naujienų skaitykite F-1.lt.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų