Jose nugalėjo olandas Maksas Verstappenas („Red Bull“), kuris su 4 pergalėmis tapo tituluočiausiu visų laikų Austrijos GP pilotu.
M.Verstappenas startavo iš „pole“ pozicijos, atlaikė monakiečio Charleso Leclerco („Ferrari“) spaudimą ir ėmė tolti nuo varžovų. Visgi, sugedus vokiečio Nico Hulkenbergo („Haas“) bolidui, buvo paskelbta virtualaus saugos automobilio fazė, kuri įnešė kiek sumaišties.
M.Verstappenas su komandos draugu meksikiečiu Sergio Perezu į boksus nesuko, o praktiškai visi jų konkurentai elgėsi priešingai, tokiu būdu praradę mažiau laiko sustojimų metu nei įprastai.
Vėliau saugos automobilio fazių nebebuvo ir M.Verstappenui į boksus teko sukti lenktyniniame režime. Olandas į trasą grįžo už ispano Carloso Sainzo jaunesniojo („Ferrari“) ir lyderiu tapusio Ch.Leclerco. M.Verstappenas juos abu greitai aplenkė, tačiau vis tiek prarado galimybę pagerinti įspūdingą rekordą.
M.Verstappenas lyderio pozicijoje išbuvo net 249 ratus iš eilės ir pasiekė trečią ilgiausią tokią seriją istorijoje. Ilgesnes serijas istorijoje turėjo tik Alberto Ascari (1952 m., 305 ratai) bei Ayrtonas Senna (1988 m., 264).
M.Verstappenas lenktynių pabaigoje dar kreipėsi į komandą su prašymu atlikti papildomą sustojimą, kad jis galėtų nuvažiuoti greičiausią ratą ir atimti tašką iš komandos draugo S.Perezo. „Red Bull“ mėgino jį atkalbėti, bet galiausiai vykdė M.Verstappeno nurodymą. Olandas atliko papildomą sustojimą, jo persvara prieš Ch.Leclercą buvo sumenkusi iki 2 sek., bet M.Verstappenas savo tikslą įvykdė – paskutinį ratą nuvažiavo rekordiniu tempu ir pelnė papildomą tašką.
Ch.Leclercas lenktynių pradžioje atrodė kiek lėtesnis už komandos draugą C.Sainzą jaunesnįjį – ispanas netgi siūlė komandai sukeisti pilotus vietomis, kad šis galėtų atakuoti M.Verstappeną. Visgi, „Ferrari“ atsisakė tai padaryti. Į boksus Ch.Leclercas ir C.Sainzas jaunesnysis suko kartu. Monakiečio sustojimas nebuvo labai sklandus, todėl ispanas turėjo laukti ir gaišti laiką, kol mechanikai galės jį aptarnauti. Nuo to momento Ch.Leclerco persvara stipriai išaugo, jo tempas pagerėjo ir jis užtikrintai finišavo antras.
„Ferrari“ komandai šios lenktynės buvo geriausios 2023 m. sezone. C.Sainzas dar gavo 5 baudos sek. už trasos ribų nesilaikymą ir galiausiai neapsigynė nuo S.Perezo atakų, nors maždaug 3 ratus kovojo prieš jį iš paskutiniųjų.
S.Perezas šiose lenktynėse startavo tik 15-as, bet iškovojo vietą ant podiumo ir nutraukė prastų lenktynių seriją.
Apskritai, ne tik C.Sainzas, bet ir dar visas būrys pilotų rinkosi baudos sekundes už trasos ribų nesilaikymą. Dėl to nukentėjo ir britas Lewisas Hamiltonas („Mercedes“), galiausiai finišavęs 7-as. Be minėtų pilotų jį dar aplenkė fantastiškai važiavęs britas Lando Norrisas („McLaren“) bei ispanas Fernando Alonso („Aston Martin“).
M.Verstappenas su 229 taškais pirmauja čempionate ir triuškina S.Perezą (148) su F.Alonso (129). Konstruktorių įskaitoje intrigos ne ką daugiau – „Red Bull“ turi net 377 taškus. Už jos rikiuojasi „Mercedes“ (178), „Aston Martin“ (172) bei atsigaunanti „Ferrari“ (158).
10-osios sezono lenktynės liepos 9 d. vyks legendinėje Silverstono trasoje (Didžioji Britanija).