• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Automobilių entuziastai - pakankamai didžiulė ir tuo pačiu maža bendruomenė, kuri turi nemažą įtaką daugeliui automobilių gamintojų. Tie, kurie atkreipia dėmesį į entuziastų poreikius, dažniausiai, išlošia ir džiaugiasi turėdami markei lojalius vairuotojus. 
„Subaru“ markė, palyginus su europietiškų automobilių gamintojais, atrodo kaip mažas nykštukas stovintis prieš milžiną, tačiau būtent šios markės entuziastai yra vieni lojaliausių. Nusipirkę vieną „Subaru“ modelį ir vėliau jį pardavę, pakeičia jį kitu „Subaru“ automobiliu.
Šį kartą pakalbinome Maksimą, kuris „Subaru“ liga užsikrėtė visai netikėtai, o dabar jo garaže stoviniuoja štai šis gražuolis! Bet apie viską nuo pradžių.
Pradėkime nuo pačio banaliausio klausimo pasaulyje – Kaip tu susirgai automanų liga?
 
Maksas - Viskas manau prasidėjo tada, kai pirmą karta geras mano draugas pasikvietė kartu nuvažiuoti į žiemos ralį (Utenos rajone). Tai buvo laikai, kai dar Rokas Lipeikis buvo labai, labai greitas ir žinomas lenktynininkas. Tada pirmą kartą pamačiau sportinius ralio automobilius ir manau, jog būtent tada mano galvoje perdegė vienas saugiklis, kuris į automobilius neleidžia žiūrėti tik kaip į automobilius.
Koks buvo tavo pirmasis automobilis?
Maksas - Mano pirmasis automobilis buvo penktos kartos „Volkswagen Golf“. Kadangi automobilį išsirinkau ne aš pats, greičiausiai dėl to su ja prasidėjo įvairiausios nesąmonės. Gražūs ratlankiai, žeminančios spyruoklės, nauja išmetimo sistema ir kitos įvairios smulkmenos.
Kuomet dar buvai „žalias“ ir laikei vairuotojo egzaminą, koks, tavo nuomone, anuomet buvo pats kiečiausias automobilis?
Maksas - Mano akį visuomet traukė „WRX“ ženklais pažymėti „Subaru“ markės modeliai. Kiekvieną kartą juos palydėdavau žvilgsniu, jeigu juos išvysdavau važiuojant gatve. Vėliau šiuos automobilius ne atpažindavau, bet išgirsdavau. Galbūt po to išsivystė WRX'inė klausa (juokiasi).
Kaip tavo gyvenime atsirado „Subaru“?
Maksas - Pirmasis mano „Subaru“, deja, buvo ne „Impreza“. Pažintis su „Subaru“ prasidėjo nuo „Outback“ universalo. Tuo momentu tiesiog reikėjo tokio automobilio, kuris būtų praktiškas, pravažus ir patikimas. Laikui bėgant, jis man šiek tiek atsibodo, pradėjau norėti kažko įdomesnio, smagesnio... Ir tada į mano rankas pateko „Impreza WRX“ (Ačiū Artūrui, kuris suteikė galimybę man su juo pasivažinėti). Tuomet aš supratau, jog būtent ši mašina yra ta, kurioje aš norėčiau praleisti kuo daugiau laiko. Tai buvo tokia mašina, į kurią atsisėdus ryte ir ją užvedus - veide atsirasdavo plačiausia šypsena.

Automobilių entuziastai - pakankamai didžiulė ir tuo pačiu maža bendruomenė, kuri turi nemažą įtaką daugeliui automobilių gamintojų. Tie, kurie atkreipia dėmesį į entuziastų poreikius, dažniausiai, išlošia ir džiaugiasi turėdami markei lojalius vairuotojus. 
„Subaru“ markė, palyginus su europietiškų automobilių gamintojais, atrodo kaip mažas nykštukas stovintis prieš milžiną, tačiau būtent šios markės entuziastai yra vieni lojaliausių. Nusipirkę vieną „Subaru“ modelį ir vėliau jį pardavę, pakeičia jį kitu „Subaru“ automobiliu.
Šį kartą pakalbinome Maksimą, kuris „Subaru“ liga užsikrėtė visai netikėtai, o dabar jo garaže stoviniuoja štai šis gražuolis! Bet apie viską nuo pradžių.
Pradėkime nuo pačio banaliausio klausimo pasaulyje – Kaip tu susirgai automanų liga?
 
Maksas - Viskas manau prasidėjo tada, kai pirmą karta geras mano draugas pasikvietė kartu nuvažiuoti į žiemos ralį (Utenos rajone). Tai buvo laikai, kai dar Rokas Lipeikis buvo labai, labai greitas ir žinomas lenktynininkas. Tada pirmą kartą pamačiau sportinius ralio automobilius ir manau, jog būtent tada mano galvoje perdegė vienas saugiklis, kuris į automobilius neleidžia žiūrėti tik kaip į automobilius.
Koks buvo tavo pirmasis automobilis?
Maksas - Mano pirmasis automobilis buvo penktos kartos „Volkswagen Golf“. Kadangi automobilį išsirinkau ne aš pats, greičiausiai dėl to su ja prasidėjo įvairiausios nesąmonės. Gražūs ratlankiai, žeminančios spyruoklės, nauja išmetimo sistema ir kitos įvairios smulkmenos.
Kuomet dar buvai „žalias“ ir laikei vairuotojo egzaminą, koks, tavo nuomone, anuomet buvo pats kiečiausias automobilis?
Maksas - Mano akį visuomet traukė „WRX“ ženklais pažymėti „Subaru“ markės modeliai. Kiekvieną kartą juos palydėdavau žvilgsniu, jeigu juos išvysdavau važiuojant gatve. Vėliau šiuos automobilius ne atpažindavau, bet išgirsdavau. Galbūt po to išsivystė WRX'inė klausa (juokiasi).
Kaip tavo gyvenime atsirado „Subaru“?
Maksas - Pirmasis mano „Subaru“, deja, buvo ne „Impreza“. Pažintis su „Subaru“ prasidėjo nuo „Outback“ universalo. Tuo momentu tiesiog reikėjo tokio automobilio, kuris būtų praktiškas, pravažus ir patikimas. Laikui bėgant, jis man šiek tiek atsibodo, pradėjau norėti kažko įdomesnio, smagesnio... Ir tada į mano rankas pateko „Impreza WRX“ (Ačiū Artūrui, kuris suteikė galimybę man su juo pasivažinėti). Tuomet aš supratau, jog būtent ši mašina yra ta, kurioje aš norėčiau praleisti kuo daugiau laiko. Tai buvo tokia mašina, į kurią atsisėdus ryte ir ją užvedus - veide atsirasdavo plačiausia šypsena.

REKLAMA


Kuo tave sužavėjo „Subaru“ markės automobiliai?
Maksas - Garsas, garsas, garsas. Šios muzikos klausytis galėčiau 24/7.
Jeigu reikėtų išskirti vieną  ir vienintelį unikalų „Subaru“ bruožą, koks jis būtų?
Maksas - Nepavadinčiau to išskirtiniu bruožu, bet aš visada visiems kartoju - „Kartą paragavęs, negali sustoti!“. Kartą išbandęs „Subaru“ automobilius, iki šiol negaliu sustoti. Apskritai mano garaže buvo 5 skirtingi „Subaru“ modeliai.
 
Papasakok plačiau savo apie naująjį projektą – „GC Impreza“ universalą.
Maksas - Atsitiko taip, kad džiaugiausi darbinio automobilio teikiamais privalumais, todėl buvau apsiraminęs ir tik retkarčiais peržiūrėdavau tam tikrų automobilių skelbimus. Vartydamas „WRX“ modelių skelbimus, vieną dieną pamačiau tą išrinktąjį, o tiksliau - išrinktąją. Deja, pamatęs automobilį, kurį tikrai norėčiau įsigyti, tuo metu tiesiog nebuvo galimybių tai padaryti. Vis dėlto, praėjus maždaug 6 mėnesiams, baltoji gulbė perėjo į mano rankas. Už tai labai norėčiau padėkoti Edvinui, kuris sutiko ją parduoti būtent man.
Universalai labiau prieš širdies? Kodėl ne „GC“ sedanas?
Maksas - Geras klausimas. Negaliu pasakyti kodėl, bet automobiliai su universalo kėbulu man tiesiog prie širdies.
Akivaizdu, jog jis nėra standartinis. Kokios modifikacijos buvo atliktos šiam automobiliui?
Maksas - Šiai dienai, baltoji gulbė, yra tikrų tikriausias JDM'as. Iki manęs buvo pakeista turbina, uždėtas priekinis buferio pažeminimas, sumontuota „Exedy“ keraminė sankaba, tiesus išmetimas nuo turbinos, „Boost Control“, perdažytas į baltą perlą. Mano įdirbis - „JR3“ ratlankiai, naujos padangos, valcuotos arkos. Be tai ne pabaiga.
Kodėl pasirinkai/atlikai būtent šias modifikacijas? Patarimai? Ar tiesiog – automaniškas F.A.Q – pradedam nuo to ir baigiam ties tuo?
Maksas - Kas buvo atlikta prieš mane, manau, yra labai logiška seka siekiant kelti variklio galią. 
Kokie planai šiam automobiliui ateityje?
Maksas - Šiam sezonui apsiribosiu įvairiomis smulkmenomis, didelių planų tikrai nėra, tačiau kitų metų sezoną pasitiksime su rimtais pokyčiais. Turiu grandiozinių planų tiek su kėbulu,tiek su variklio skyriumi.

GALERIJA (
EDVINAS JANKAUSKAS
)


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų