„Prieš dešimt metų su Sandra pasvajodavome apie tai, kaip būtų smagu sulaukti „Fashion TV“ dėmesio. Taip ilgai rengiame festivalį, kad šią svajonę pamiršome. Buvo labai netikėta, kai patys kanalo atstovai mus susirado ir pareiškė norą atvykti. Tai išties svarbu „Mados infekcijai“ ir visiems joje dalyvaujantiems dizaineriams, kurių darbus galės išvysti daugybė žiūrovų visame pasaulyje“, – sako „Mados infekcijos“ prodiuserė Renata Mikailionytė.
„Įdomus sutapimas yra tai, kad moterų mylimas kanalas atvyksta į „Mados infekciją“, kurią drąsiai galime vadinti vyriška. Beveik pusė kolekcijų, kurios bus parodytos šioje „Mados infekcijoje“, yra skirtos vyrams. Labai tuo džiaugiuosi, nes dabar vyriška mada yra labai inovatyvi ir konkuruojanti su moterų“, – teigia Sandra Straukaitė.
Mados kanalas „Fashion TV“ pristato „I Love Fashion“ kolekciją, kurios drabužius galima įsigyti daugiau kaip 100 parduotuvių visame pasaulyje.
Inspiruota prêt-à-porter kolekcijų pristatymų Paryžiuje, Milane, Londone ir Niujorke, rudens-žiemos kolekcija yra glamūriška, ekstravagantiška ir žavinga. Didmiesčio dvasia persmelkta kolekcija, paliesta lengvų egzotiškų akcentų, įrodo, kad stilius neturi ribų, ir pakelia „I Love Fashion“ prekės ženklą į naują lygį.
Taip pat skaitykite: