• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Mados infekcijos“ organizatoriai šiemet turi ypatingą progą pasidžiaugti augančiu festivalio populiarumu. Pirmą kartą specialiai į „Mados infekciją“ atvyksta madai skirto kanalo „Fashion TV“ atstovai, kurie fiksuos visas renginio akimirkas. Į festivalio programą taip pat įtrauktas „Fashion TV“ kolekcijos „I Love Fashion“ pristatymas.

„Mados infekcijos“ organizatoriai šiemet turi ypatingą progą pasidžiaugti augančiu festivalio populiarumu. Pirmą kartą specialiai į „Mados infekciją“ atvyksta madai skirto kanalo „Fashion TV“ atstovai, kurie fiksuos visas renginio akimirkas. Į festivalio programą taip pat įtrauktas „Fashion TV“ kolekcijos „I Love Fashion“ pristatymas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Prieš dešimt metų su Sandra pasvajodavome apie tai, kaip būtų smagu sulaukti „Fashion TV“ dėmesio. Taip ilgai rengiame festivalį, kad šią svajonę pamiršome. Buvo labai netikėta, kai patys kanalo atstovai mus susirado ir pareiškė norą atvykti. Tai išties svarbu „Mados infekcijai“ ir visiems joje dalyvaujantiems dizaineriams, kurių darbus galės išvysti daugybė žiūrovų visame pasaulyje“, – sako „Mados infekcijos“ prodiuserė Renata Mikailionytė.

REKLAMA

„Įdomus sutapimas yra tai, kad moterų mylimas kanalas atvyksta į „Mados infekciją“, kurią drąsiai galime vadinti vyriška. Beveik pusė kolekcijų, kurios bus parodytos šioje „Mados infekcijoje“, yra skirtos vyrams. Labai tuo džiaugiuosi, nes dabar vyriška mada yra labai inovatyvi ir konkuruojanti su moterų“, – teigia Sandra Straukaitė.

REKLAMA
REKLAMA

Mados kanalas „Fashion TV“ pristato „I Love Fashion“ kolekciją, kurios drabužius galima įsigyti daugiau kaip 100 parduotuvių visame pasaulyje.

Inspiruota prêt-à-porter kolekcijų pristatymų Paryžiuje, Milane, Londone ir Niujorke, rudens-žiemos kolekcija yra glamūriška, ekstravagantiška ir žavinga. Didmiesčio dvasia persmelkta kolekcija, paliesta lengvų egzotiškų akcentų, įrodo, kad stilius neturi ribų, ir pakelia „I Love Fashion“ prekės ženklą į naują lygį.

Taip pat skaitykite:

„Mados infekcijoje“ – dizainerių dėmesys vyriškai madai

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų