• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Sėkmingai pasirodžiusi 2010 m.  Dolce & Gabbana pavasario/vasaros reklamoje, Madonna buvo pakviesta toliau bendradarbiauti kartu su garsiuoju dizainerių duetu ir kartu su jais sukurti naują akinių nuo saulės liniją, kuri vadinasi MDG.

REKLAMA
REKLAMA

Popkaralienei buvo pateikta 50 modelių akinių, iš kurių ji atrinko šešis. Jie ir sudaro visą naujają liniją, kuri šį mėnesį jau pasirodė prekyboje.

REKLAMA

"Kurti akinių liniją su Madonna - mums nauja patirtis. Visi dizainai yra seksualūs ir labai moteriški. Jie yra būtent tokie, kokie yra mūsų drabužiai. Madonnos kūrybiškumas ir unikalus požiūris - pagrindiniai elementai kuriant  MDG akinius ir jų  logotipą", - kalbėjo Domenico Dolce ir Stefano Gabbana.

REKLAMA
REKLAMA

Šiandien pristatome akinių MDG reklamą, kurioje nusifotografavo pati Madonna, o jai kompaniją palaikė supermodelis Tyson Ballou. Fotosesija vyko Niujorke, o jos rezultatu pasirūpino žymusis fotografas Steven Klein.

Kiekvieną nuotrauką sudaro keli atskiri to pačio filmo kadrai, kuriuose Madonna vaizduojama kaip paslaptinga, jausminga, geidžiama žvaigždė, besimėgaujanti intymia akimirka su gražiu ir patraukliu vyru. Na, o kam akiniai nuo saulės? Jie padeda pasislėpti ir neatskleisti savo paslapties iki galo...

Žveldgamas į šias reklamines nuotraukas,  jauti iš jų dvelkiančią erotiką, kuri yra neatsiejama nuo Madonnos. Tai nepaskutinis žvaigždės ir dizainerių bendradarbiavimo rezultatas. Madonna taip pat tapo Dolce & Gabbana 2010 m. rudens/žiemos kolekcijos reklamos veidu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų