Šiuo metu dar tik kompiuterio ekrane egzistuojantis automobilis buvo pavadintas „M-Zero“ vardu. Pagal pirminį projektą, indiškas super-automobilis turės hibridinę jėgainę, kurios pajėgumas sieks maždaug 800 arklio galių.
4.0 litrų, 8 cilindrų benzininį ir elektrinį motorus turintis automobilis iki 100 km/val. turėtų įsibėgėti per maždaug 3 sekundes ir pasiekti 320 km/val. maksimalų greitį.
„Mean Metal Motors“ įkūrėjai teigia, jog super-automobilis būtų gaminamas ne Indijoje, bet Suomijoje. Toje pačioje gamykloje, kurioje buvo surenkami „Porsche Cayman“ ar „Mercedes Benz SLK“.
Apie įvairiausių startuolių sėkmę girdime nuolatos. Jauni, ambicingi, originalią idėją pateikę žmonės, sugeba pritraukti milžiniškas investicijas. Jeigu tikėtume statistika, praėjusiais metais Lietuvos startuoliai sugebėjo pritraukti 46 mln. eurų investicijų. Tad dabar pagalvokite kokio dydžio investicijas sugeba pritraukti Vokietijos, D.Britanijos, Jungtinių Valstijų ar net Indijos startuoliai.
Kadangi „Start-Up“ yra vienas iš lengviausių būdų pradėti savo verslą, nenuostabu, jog atsiranda drąsuolių, kurie siekia įkurti savo automobilių kompaniją. Indijoje įsikūrusi „Mean Metal Motors“ pasinaudoję „Start-Up“ modeliu bando stotis ant kojų ir tapti super-automobilių klubo nare.
Apie įvairiausių startuolių sėkmę girdime nuolatos. Jauni, ambicingi, originalią idėją pateikę žmonės, sugeba pritraukti milžiniškas investicijas. Jeigu tikėtume statistika, praėjusiais metais Lietuvos startuoliai sugebėjo pritraukti 46 mln. eurų investicijų. Tad dabar pagalvokite kokio dydžio investicijas sugeba pritraukti Vokietijos, D.Britanijos, Jungtinių Valstijų ar net Indijos startuoliai.
Kadangi „Start-Up“ yra vienas iš lengviausių būdų pradėti savo verslą, nenuostabu, jog atsiranda drąsuolių, kurie siekia įkurti savo automobilių kompaniją. Indijoje įsikūrusi „Mean Metal Motors“ pasinaudoję „Start-Up“ modeliu bando stotis ant kojų ir tapti super-automobilių klubo nare.