• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Garsus Lietuvos stilistas, televizijos laidų vedėjas Mantas Petruškevičius tapo sparčiai išpopuliarėjusio Europoje, o ypač Vokietijoje bei Olandijoje, drabužių jaunimui gamintojo  „Cipo & Baxx“ reklamos veidu Lietuvoje.

Garsus Lietuvos stilistas, televizijos laidų vedėjas Mantas Petruškevičius tapo sparčiai išpopuliarėjusio Europoje, o ypač Vokietijoje bei Olandijoje, drabužių jaunimui gamintojo  „Cipo & Baxx“ reklamos veidu Lietuvoje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Tiesiog svarbu stilius. Šiuos žodžius dažnai teko kartoti įvairiuose interviu. Pirmą kartą  prekės ženklą „Cipo &Baxx“ pastebėjau Vokietijoje. Daug įvairių džinsų prekės ženklų teko matyti, tačiau būtent „Cipo &Baxx“  patraukė novatoriškais ir drąsiais sprendimais.  Jų kolekcija išsiskiria kūrybiniu polėkiu ir fantazijos žaismu“, - sako stilistas Mantas Petruškevičius.

REKLAMA

Anot garsaus stilisto,  pasiūlymas tapti minėto prekės ženklo veidu Lietuvoje buvo netikėtas.  Mantui Petruškevičiui tai buvo tikras iššūkis. „Tačiau kaip stilistas negalėjau atsisakyti pristatyti Lietuvai originalų prekės ženklą, įrodantį, kad laisvalaikio rūbai gali būti ne tik paprasti ir patogūs, bei tuo pačiu  išskirtiniai“, - teigia televizijos laidų vedėjas.

REKLAMA
REKLAMA

„Sprendimas pasirinkti Mantą Petruškevičių „Cipo &Baxx“  veidu Lietuvoje buvo gerai apgalvotas.  Daugelis įpratę jį matyti klasikiniais drabužiais. Norėjome parodyti visuomenei kitokį Mantą Petruškevičių   „Cipo &Baxx„ stiliuje“, - sako UAB „JG stilius“, valdančios Lietuvoje “Cipo &Baxx"  parduotuves, direktorė Rasa Kiselienė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų