• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Doriausias visų laikų „Autoplius Fast Lap“ etapas šį sekmadienį vyko „Ozi Kart“ kartodrome ant prekybos centro „Ozas“ stogo. Į varžybas susirinko dauguma greičiausių šios lenktynių serijos vairuotojų, kurie pirmą kartą varžėsi vienodais automobiliais. Staigmenų tikrai netrūko – čempionai krito pusfinaliuose, buvo mušami trasos rekordai, o pergalės burbuliukus gėrė visai ne lenktynininkas.

REKLAMA
REKLAMA

„Autoplius Fast Lap 0.5“ – beveik pirmas sezono etapas

Iki pirmojo „Autoplius Fast Lap“ 2014-ųjų čempionato etapo likus mažiau nei dviems savaitėms, po visą Lietuvą išsimėčiusiuose „fastlaperių“ garažuose verda darbas. Gegužės 17 dieną visos mašinos turi būti paruoštos lenktynėms, o darbų iki kaklo. Bet dauguma lenktynininkų, sekmadienį rezervavęsi mamų sveikinimams, surado kelias valandas ir atvyko į „Ozi Kart“ trasą pramankštinti sąnarių.

REKLAMA

Visi lenktynininkai (ir viena žavi lenktynininkė), prie kurių prisijungė ir „Autoplius Fast Lap“ organizatoriai bei „etatiniai“ žiūrovai, buvo suskirstyti į penkias grupes. Pirmas važiavimas skirtas kvalifikuotis lenktynėms. Penkiose lenktynėse pirmas dvi pozicijas užėmę papuolė į vieną iš dviejų finalų. Iš jų – šeši greičiausi varžėsi superfinale.

REKLAMA
REKLAMA

Intrigos superfinale pridėjo Le Mano startas – lenktynininkai po starto signalo turėjo nubėgti iki už dešimties metrų išrikiuotų kartingų ir tik tada pradėti lenktynes. Kaip šešiasdešimtųjų Le Mano 24 valandų lenktynėse. Kaip ir „Red Bull Kart Fight“ pasaulio finale, kuriame Martynas Griška užėmė ketvirtą vietą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Nugalėtojai

Visuose važiavimuose vyko vyrška kova. Paprastai, pirmas startavęs lenktynininkas greitai atsiplėšdavo, bet dėl antros pozicijos grumdavosi du, trys, ar net keturi vairuotojai. Į tokius pasistumdymus buvo įsivėlę keli greičiausi „Autoplius Fast Lap“ vyrai – Jonas Poškus, Vytas Bilinskas ir Gytis Vaitulionis. Gaila, tai vyko ne viename važiavime ir mohikanų kovos žiūrovai neišvydo. Šių vyrukų neišvydo ir superfinale – jie buvo eliminuoti anksčiau. Finale bėgimo su kliūtimis ir sportinio vairavimo disciplinas geriausiai suderino visai ne „Autoplius Fast Lap“ lenktynininkas, o – pasirodo – labai greitas žiūrovas Marius Kurnickas. Visas dešimt ratų trukusias lenktynes jis vedė iš pirmos pozicijos, per petį stebėjo dėl antros vietos verdančią kovą.

REKLAMA

Bet jei lenktynės būtų dviem ratais ilgesnės, nežinia kuo viskas būtų pasibaigę. Mat „ant kartingo užaugęs“ Tauras Tunyla, po nelabai sėkmingo Le Mano starto pirmus posūkius įveikęs ketvirtas, vieną po kito aplenkė konkurentus ir paskutiniame rate jau buvo tapęs M.Kurnicko šėšėliu. Bet finišo vėliavą jis išvydo anksčiau.

REKLAMA

Trečias superfinale finišavo ir „Autoplius Fast Lap 0.5“ etapo bronzą namo išsivežė Mindaugas Baranauskas. Jis puikiai iliustravo tendenciją, kad kartingų lenktynėse geriausiai sekasi talentingiems lengvasvoriams, o pilnesnio stoto vyrams geriau likti prie galingų mašinų su daug arklio galių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Rekordas!

Tauro Tunylos dėka, „Ozi Kart“ šių lektynių metu turi naują trasos rekordą. Vos kelias savaites gyvenęs „Volkswagen Cup Poland“ besivaržančio Roberto Kupčiko rekordas krito – jį „net“ viena tūkstantąja pagerino Tauras Tunyla. Chirurgiškai švariai išlaižęs posūkius Tauras trasą įveikė per 30,440 sekundės. Robertas, beje, šiose lenktynėse dalyvavo kaip žiūrovas ir savo akimis stebėjo rekordinį ratą.

REKLAMA

Kas toliau?

„Kaip visada smagu, kaip visada viskas laiku. Kito iš „Fast Lap“ ir nesitikėtum“, - ¬¬¬pasakojo fantastiškais startais ir ne fantastiškai idealiai dirbančia technika pasižymintis Vytas Bilinskas, kuriam „0.5“ etapas kartingų trasoje nebuvo itin sėkmingas.

REKLAMA

Bet pasitaisyti įvaizdį jis galės jau labai greitai. Kitą šeštadienį, gegužės 17 dieną Kačerginėje startuoja dar greitesnis „Autoplius Fast Lap“ 2014-ųjų sezonas, kuriame – tradiciškai – keturi etapai Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.

Namų trasoje, Kačerginės „Nemuno žiede“ jau už poros savaičių varžysis net 85 „Time Attack“ dalyviai, o prie „Race“ starto linijos stos 45 lenktyniauti ir lenkti mėgstantys vairuotojai. Beje, į „Time Attack“ sesiją dalyviai užsiregistravo rekordiškai greitai – per mažiau nei 24 valandas.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų