„Žinokite, skaičiavome visai įmanomais būdais ir matėme, kad tas klientas tiek sutaupyti negalėjo. Reklamoje yra lyginami iš esmės nelyginami dalykai, taip yra pažeidžiamas Reklamos įstatymas ir kiti įstatymai, kurie aiškiai pasako, kas turi būti lyginamojoje reklamoje”, – teigė „Tele2” atstovas.
„Lyginamojoje reklamoje turi lyginti dalykus, kurie yra vienodi. Negali lyginti mašinos ir taburetės. Turi lyginti paslaugą ir paslaugą, aparatą ir aparatą. Ten buvo palyginta paslaugos ir įrangos kaina su vien paslaugos kaina”, – tikino A. Baranauskas.
Jaučiasi įskaudinta
„Eurocom”, kuri yra „Bitės” dukterinė įmonė, generalinis direktorius Aurimas Kapočius patikino, kad „Tele2” kompanija jaučiasi įskaudinta, tarsi jai būtų įgelta.
„Paskutiniai mūsų rinkodariniai veiksmai įgėlė „Tele2”, šiandien labai aiškiai ir matosi, kodėl viskas taip vyksta. Iš tikrųjų „Tele2” veiksmai, kaip kliento duomenų atskleidimas, viešai išvadinimas melage, rodo, kad „Tele2” skauda", – tikino A. Kapočius.
„Skauda todėl, kad ilgą laiką „Tele2” buvo vienas ir vienintelis operatorius, kuris žaidė pigiau kainų rinkoje. Paskutinių mėnesių skaičiai rodo, kad „Labas” kontraktą renkasi tie, kuriems rūpi kaina. Jeigu pasižiūrėsime, kas yra „Labas” kontrakto klientai, tai dažniausiai jie ateina iš „Tele2”, – pridūrė vyras.
Klientei – spąstai?
Pasak A. Kapočiaus, klientė, kuri turėjo dviejų metų įsipareigojimą įmonėje „Tele2”, kas mėnesį vidutiniškai mokėdavo po 50 Lt. Pkeitusi paslaugos tiekėją, klientė sutaupė kur kas daugiau. Pašnekovo tikinimu, klientės bendras įspūdis buvo toks, kad ji sutaupė pinigų.
„Visa tai buvo pasakyta autentiškame interviu, kuris nebuvo surežisuotas, klientė pasako tai, ką jaučia“, – tikino A. Kapočius.
Replikuodamas į tokius teiginius A. Baranauskas teigė, kad tą sumą (apie 50Lt) sudaro abonentinis mokestis ir telefono mokestis, kuris, pasak atstovo, „Bitėje“ galbūt būtų dar didesnis.
„Ne klientė meluoja, o „Bitė“, kuri nupirko reklamą, parašė scenarijų, – pridūrė A. Baranauskas. „Jie žino, ką lyginti, o klientė – ne. Dabar klientė moka mažiau, nes nebeturi telefono, jeigu pirktų iš jų, mokėtų brangiau, jeigu skambintų į užsienį – taip pat“, – sakė „Tele2“ atstovas.
A. Kapočius mėgino įtikinti, kad klientas nesuvokia, už ką jis moka, dėmesį kreipia į tai, moka daug ar mažai, o visa kita esą ne taip svarbu.
Paslaptingas mokestis
„Kokį klientė mokėjo abonentinį mokestį? Pas mus mokėjo 10 Lt, visa kita buvo įrangos mokestis“, – pabrėžė A. Baranauskas.
A. Kapočius neatskleidė, koks dabar yra klientės abonentinis mokestis, tačiau įvardijo, kad su visomis paslaugomis ji dabar moka tik 15 Lt.