Eismo valdymo sistemos duomenimis, Vilniuje bendras paros transporto srautas, lyginant su 2012 metais, nėra padidėjęs, tačiau kaip ir kasmet rytinių ir vakarinių spūsčių metu transporto kiekio koncentracija stipriai išaugo. Planuojama, kad šią problemą išspręs įvairių įstaigų, tarp jų - ir švietimo, darbo laiko pakeitimai.
Vilniuje rugsėjo 2 d. rytinės spūstys mieste beveik nesusiformavo – transporto priemonių buvo mažiau nei įprastomis darbo dienomis. Vakarinių spūsčių metų situaciją stipriai pablogino trys autoįvykiai bei trys sugedę automobiliai magistralėse miesto gatvėse.
Rugsėjo 3 – 5 dienomis susiformavo nauja probleminė zona Antakalnio gatvėje važiuojant link Olandų žiedo. Ši situacija dažniausiai pagerėja tik apie 9 val. 20 min. Pasak eismo specialistų, taip yra dėl Vileišio - Sluškų g. eismo organizavimo, tačiau jį, pasibaigus dviračių sezonui, planuojama atšaukti jau spalio pirmomis dienomis.
Taip pat šiomis dienomis gerokai pagerėjo eismo situacija Geležinio Vilko g. ties tuneliu ir ties Vingio parku – rytinių spūsčių metu ši atkarpa net nebuvo užpildyta transporto priemonėmis. Kiek sudėtinga situacija išlieka Švitrigailos gatvėje vakarinių spūsčių metu, tačiau rytinių – transportas juda pakankamai gerai.
Be to, situacija pagerėjo ir Ozo g. važiuojant nuo prekybos centro „Akropolis“, nors transporto eilės susidaro ilgos, tačiau automobiliai juda greitai. Situacija pagerėjo ir Kudirkos g. - Pamėnkalnio g. sankryžoje po G.Vilko g. pravažiavimo atidarymo.
Ukmergės gatvė lyginant su praėjusiais metais situacija kiek prastesnė, nes susidaro ilgesnės transporto priemonių eilės. Taip pat sudėtingesnė padėtis ir Kalvarijų gatvės atkarpoje tarp Kalvarijų-Žalgirio ir Kalvarijų-Ozo, tiek rytinių, tiek vakarinių spūsčių metu šios atkarpos būna visiškai užpildytos ir sunkiai įveikiamos lengviems automobiliams. Viena iš to priežasčių dar pilnai neįsisavinti eismo pakeitimai (A juostos įrengimas), dėl to susidaro automobilių juostos, kuriose važiavimas nevykta sklandžiai. Norėdami detaliau išnagrinėti eismo situaciją Kalvarijų gatvėje, specialistai planuoja rytinių spūsčių metu pradėti stebėti ir Kalvarijų gatvės atkarpą tarp Kalvarijų-Žvalgų ir Kalvarijų-Didlaukio.
Pagrindinė problema Narbuto gatvėje išlieka pėsčiųjų perėjos ir nuvažiavimas į Žvėryną, o, nesant geram automobilių judėjimui, susiformuoja grūstys. Todėl T. Narbuto gatvėje nuo Laisvės pr. ir Pilaitės pr. atvažiuojant nuo Pilaitės mikrorajono susiformuoja ilgos transporto priemonių eilės. Tai pilnai užpildo T. Narbuto g. gatvę ir sustabdo transportą, atvažiuojantį nuo Pilaitės, Karoliniškių, Viršuliškių. Planuojama situaciją iš dalies išspręsti įrengiant reguliuojamą vietoj nereguliuojamos pėsčiųjų perėjos prie T. Narbuto stotelės.
Kaip ir kasmet stipriai persipildė Laisvės pr. -Justiniškių g. sankryža. Tačiau ši situacija bus įspręsta, kai bus atidarytas Pilaitės pr. viadukas ir vakarinio aplinkkelio dalis nuo Pilaitės pr. link Lazdynų. Tą planuojama atlikti jau iki šių metų pabaigos.