Bankas „Luminor“ norintiems prisijungti prie elektroninės bankininkystės pataria naudoti Smart-ID arba kodų generatorių. Smart-ID paslaugą klientai gali aktyvuoti patys, naudodami laikinai neveikiantį mobilųjį parašą. Svarbu atkreipti dėmesį, jog kol kas prisijungimas prie internetinės bankininkystės ir mobiliojo banko naudojant mobilųjį parašą yra negalimas.
Nors padėtis išlieka sunki, bankas „Luminor“ ieško visų įmanomų būdų, kaip padėti klientams išspręsti jų sunkumus. „Luminor“ nuolat teikia informaciją klientams savo internetiniame puslapyje, „Facebook“ paskyroje ir SMS žinutėmis. Bankas taip pat padidino Skambučių centro pajėgumus, kad visi keblumų patiriantys klientai turėtų prieigą prie informacijos ir reikiamos pagalbos.
Bankas „Luminor“ užtikrina nuolatinį bendravimą su Registrų centru ir laukia mobiliojo parašo paslaugos atkūrimo. Mobiliojo parašo paslauga, tiesiogiai susijusi su Registrų centru, o ne su mobiliųjų operatorių paslaugomis, tad klientams ji bus prieinama tik tada, kai Registrų centras atkurs sistemą ir galės vėl teikti šią paslaugą vartotojams.