„Nepaisant skrydžių apribojimų, kuriuos taiko atskiros šalys, keleivių srautas iki pirmojo pusmečio pabaigos buvo visiškai atkurtas ir buvo užtikrintas jo augimas. Tai lėmė operatyvinio plano dėl keleivių srautų perorientavimo įgyvendinimas“, – pažymėjo jis.
Įvairioms šalims po priverstinio „Ryanair“ orlaivio nutupdymo Minske uždarius savo oro erdvę Baltarusijos oro vežėjams, Baltarusijos oro bendrovės „Belavia“ keleivinių skrydžių sąraše neliko daugiau kaip dviejų trečdalių šalių.
Savo oro erdvę Baltarusijos oro bendrovėms uždarė Europos Sąjunga (ES) ir įvairios kitos šalys ir „Belavia“ dabar negali vykdyti skrydžių į 21 valstybę. Be to, įvairių Europos oro bendrovių lėktuvai atsisakė naudoti Baltarusijos oro erdvę.
Incidentą su „Ryanair“ orlaiviu, kuris buvo priverstinai nukreiptas į Minską, kai iš Atėnų skrido į Vilnių, tiria Tarptautinė civilinės aviacijos organizacija (ICAO), kuri savo ataskaitą turėtų paskelbti rugsėjį.
„Belavia“, 2019 metais skraidinusi per 4 mln. keleivių, yra didžiausia Baltarusijos oro vežėja. Oro bendrovės atstovai yra sakę, kad 2020 metais keleivių srautas dėl pandemijos sumažėjo maždaug 50 procentų.