Niujorke neseniai atliktas tyrimas įvardijo „Hermès“, „Brioni“ ir „Versace“ prekių ženklus kaip pačius prabangiausius, tačiau prekių ženklų analitikas Millwardas Brownas Optimoras pateikia prieštaringas išvadas.
Jis teigia, kad „Louis Vuitton“ prekės ženklas jau šešerius metus iš eilės yra laikomas prestižiniu ir yra labiausiai vertinamas. M. B. Optimoro 2011 metų tyrime pateikiamos detalės apie garsiąją Prancūzijos „Moet Hennessy Louis Vuitton“ kolekcijų vertę. Nuo 2010 metų LV prekės ženklo vertė pakilo 23 procentais ir dabar jis vertinamas 24,3 milijardais dolerių.
Tai yra beveik tiek pat, kiek kartu sudėjus „Hermes“, „Gucci“ ir „Chanel“ pinigines vertes. Pastarieji priekių ženklai atitinkamai užėmė antrą, trečią ir ketvirtą vietas prabangiausių prekių ženklų sąraše. Cristiana Pearson teigia, kad prekių ženklai labiausiai pasipelnė iš vis didėjančios vardinių kolekcijų paklausos Brazilijoje, Rusijoje, Indijoje ir Kinijoje. Ji taip pat priduria, kad šalims atsigavus po krizės, šių priekių ženklų paklausa greitai dar labiau išaugs.
Paryžiuje įsikūrusioje LVMH grupei priklauso visi „Louis Vuitton“ mados namai. „LouisVuitton“ šiandien sudaro 28 proc. LVMH rinkos kapitalo. Dalį LVMH akcijų planuoja įsigyti milijardierius Bernardas Arnaultas. Praeitų metų spalį Prancūzijos prabangos prekių konglomeratas nupirko 17 procentų akcijų, valdomų „Hermès International“, bei vėliau pasiskelbė kontroliuojantis „Bvlgari“ juvelyrikos kompaniją. LVMH taip pat planuoja įsigyti avalynės firmą „Jimmy Choo“.
Vertingiausi kitų kategorijų prekių ženklai:
• „Apple“: 1-oji vieta pasaulyje technologijų kategorijoje – 153,3 milijardai dolerių.
• „Nike“: 1– oji vieta pasaulyje aprangos kategorijoje – 13,9 milijardai dolerių.
• „Toyota“: 1 – oji vieta pasaulyje automobilių pramonėje– 24,2 milijardai dolerių