Klasikinis „Louis Vuitton“ logotipas tapo sėkmės garantu besivystančiose rinkose, tačiau panašu, kad jis nukrypo nuo kurso. Šiandien prabangios rankinės tapo tokios populiarios, kad nebeatrodo kaip sunkiai prieinama prabanga.
Tai ypač ryšku Rytų rinkoje, kur parduodama trečdalis „Louis Vuitton“ producijos, taigi klientų sumažėjimas šioje rinkoje yra žymus nuostolis kompanijai. Taip atsitiko dėl to, kad Kinijos augimas lėtėja. Kita subtilesnė priežastis yra ta, kad čia pradėta kovoti su korupcija, o „Louis Vuitton“ rankinės rėkte rėkia apie savo kainą. Kinai pradėjo rinktis subtilesnius mados namus, pavyzdžiui, „Prada“.
Kol kas kompanija ėmėsi kainų didinimo politikos, bet mažinti LV logotipų skaičiaus ir dydžio nenusprendė.