Kartais įdomus ne pats spektaklis, bet įsivaizdavimas, kas dedasi jo užkulisiuose, kas slepiasi po dekoracijomis arba kaip vyko jo repeticijos. Tą patį galima pasakyti ir apie mados namų reklamines kampanijas.
Mes su nekantrumu jų laukiame, joms pasirodžius, nuodugniai jas tyrinėjame, žavimės arba nusiviliame. Nepriekaištingas reklaminių nuotraukų apdirbimas, tobulai išgryninta idėja ir norima pasakyti žinutė, subtiliai atskleista tendencija ir tai, kuo mes turėsime žavėtis kitą sezoną neretai reklamines nuotraukas paverčia tobulais paveikslais - tikru spektakliu.
Ir šiandien mums nusišypsojo laimė nors akies krašteliu žvilgtelėti į Chanel kuriamo pavasario spektaklio užkulisius. Prieš kelis mėnesius Karlas Lagerfeldas su savo komanda nuvyko į Argentinos miestą La Pampą, kur sukūrė visas šio pavasario reklaminės kampanijos nuotraukas. Kaip ir kolekcijos drabužiai, taip ir fotosesija buvo persmelkta nostalgiškais lotynų kultūros motyvais. Pasak Karlo Lagerfeldo, naudoti lotynų tematika jį įkvėpė Marijos Antuanetės vakarėliai, kuriuos ši rengė Paryžiaus užmiesčiuose.
Fotosesijoje, pavadinimu "Latin Lover" (liet. Lotynas meilužis) vaidina Freja ir Claudia Schiffer. Lotynų berniuką įkūnijo Baptiste Giapiconi. Klasikinis Buenos Airių dvelksmas - puikiausiai kolekciją pristatanti vieta, kurioje klumpės, spalvoti mezginiai ir gėlių motyvai atrodo tarsi čia buvę per amžius ir tuo pačiu atrodantys tarsi naujausia tendencija.
Užkulisių nuotraukos tokios gyvos, tokios artimos ir apčiuopiamos, kad nejučiomis mintyse pradedu girdėti lengvus lotyniškos muzikos akordus - užkimusiu balsu dainuojančios moters, su gėle plaukuose balsą ir jaunuolio, vilkinčio baltais marškiniais ir pasikabinusio medinių karoliukų vėrinį brazdinamų gitaros stygų muziką... Puikus jausmas ūkanotai šeštadienio popietei.
Teksto autorė Aušrytė Žilovaitė. Nuotraukos Fmag.lt