Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Pastarieji trys metai Lotus kompanijai buvo ne patys geriausi, ypač kai sportiškų automobilių gamintoją paliko vadovas, o ilgamečiai savininkai Lotus vadeles perdavė kitam koncernui.
Kompanija dabartinis vadovas Aslamas Farikullah teigia, kad per 2013 metus pavyko stabilizuoti padėti, atiduoti skolas ir išjudinti merdėjančią gamybą.
Lotus vadovo pareigas parėmus Aslamui Farikullah, praeitais metais taip pat pavyko padidinti automobilių paklausa D.Britanijoje ir Kinijoje. Norėdami išlaikyti šią tendenciją, naujieji markės savininkai tikisi plėsti prekybos salonų tinklą ir tapti pilnaverčiu globalios rinkos žaidėju.
18 mėnesių vadovo pareigose dirbantis Aslamas yra įsitikinęs, kad 2014 metais pavyks Lotus automobilių paklausą padidinti iki maždaug 1500 vienetų per metus. Pavyzdžiui, 2013 metais kompanija pardavė 1368 vienetus.
A.Farikullah nepanoro atsakyti ar ateityje sulauksime naujos kartos Esprit, tačiau jis prasitarė, kad šiuo metu Lotus inžinieriai dirba prie keletos labai įdomių projektų.
Pastarieji trys metai Lotus kompanijai buvo ne patys geriausi, ypač kai sportiškų automobilių gamintoją paliko vadovas, o ilgamečiai savininkai Lotus vadeles perdavė kitam koncernui.
Kompanija dabartinis vadovas Aslamas Farikullah teigia, kad per 2013 metus pavyko stabilizuoti padėti, atiduoti skolas ir išjudinti merdėjančią gamybą.
Lotus vadovo pareigas parėmus Aslamui Farikullah, praeitais metais taip pat pavyko padidinti automobilių paklausa D.Britanijoje ir Kinijoje. Norėdami išlaikyti šią tendenciją, naujieji markės savininkai tikisi plėsti prekybos salonų tinklą ir tapti pilnaverčiu globalios rinkos žaidėju.
18 mėnesių vadovo pareigose dirbantis Aslamas yra įsitikinęs, kad 2014 metais pavyks Lotus automobilių paklausą padidinti iki maždaug 1500 vienetų per metus. Pavyzdžiui, 2013 metais kompanija pardavė 1368 vienetus.
A.Farikullah nepanoro atsakyti ar ateityje sulauksime naujos kartos Esprit, tačiau jis prasitarė, kad šiuo metu Lotus inžinieriai dirba prie keletos labai įdomių projektų.