Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Lotus“ komandoje – netikėta netektis. Technikos direktorius, Jamesas Allisonas, nusprendė palikti ekipą.
J.Allisonas yra vienas iš labiausiai vertinamų bolidų kūrėjų „Formulėje 1“. Jis taip pat laikomas esminiu darbuotoju, padėjusiu „Lotus“ komandai sugrįžti į rikiuotės priekį.
Praėjus vos keliems mėnesiams po gandų, kad J.Allisoną bando persivilioti kitos komandos, patikimi šaltiniai atskleidė, jog J.Allisonas jau įteikė „Lotus“ komandai atsistadydimimo prašymą .
Nors „Lotus“ kol kas pasirodžiusių gandų nekomentuoja, akivaizdu, kad oficialus pranešimas apie J.Allisono išėjimą ir Nicko Chesterio paskyrimą naujuoju technikos direktoriumi bus išleistas jau greitai.
Kol kas nėra žinoma, kur pasuks J.Allisono keliai, tačiau realiausiomis komandomis įvadijamos „McLaren“, „Mercedes“ ir „Ferrari“.
Vis dėlto, „McLaren“ atmetė tokią galimybę, o „Mercedes“ turi ne vieną technikos direktorių. Dėl to aiškia favorite tampa „Ferrari“, kuri pastaraisiais sezonais bandė persivilioti ne vieną garsų specialistą.
Šaltiniai taip pat teigia, kad J.Allisonas negalės įvardinti savo naujos komandos iki tol, kol oficialaus pranešimo neišleis „Lotus“.
Praėjus kelioms valandoms po gandų pasirodymo, „Lotus“ patvirtino, kad po J.Allisono pasitraukimo technikos direktoriumi taps N.Chesteris.
Komandos vadovas Ericas Boullieris tikina, kad N.Chesterio paaukštinimas minimizuos J.Allisono pasitraukimo nuostuolius.
„Nickas Enstone yra gerai pažįstamas, nes su komanda jis dirbo daugiau nei dvylika metų. Jis jau dabar yra susijęs su kitų metų bolido kūrimu, dėl to persiorientuoti į kitas pareigas jam neprireiks daug laiko“, - teigė E.Boullieris.
„Komandos vardu ir individualiai norėčiau padėkoti J.Allisonui už jo pastangas pastaraisiais trejais metais ir norime jam palinkėti ko geriausio ateityje.“
N.Chesteris įžengė į „Formulę 1“ 1995-aisiais ir tapo „Arrows“ komandos lenktynių inžinieriumi. 2000-aisiais jis analogiškas pareigas ėjo „Benneton“ komandoje. 2005-aisiais N.Chesteris buvo paaukštintas iki „Renault“ sportinių automobilių grupės vadovo pareigų, o 2012-aisiais tapo „Lotus“ komandos inžinerijos direktoriumi.
Lotus“ komandoje – netikėta netektis. Technikos direktorius, Jamesas Allisonas, nusprendė palikti ekipą.
J.Allisonas yra vienas iš labiausiai vertinamų bolidų kūrėjų „Formulėje 1“. Jis taip pat laikomas esminiu darbuotoju, padėjusiu „Lotus“ komandai sugrįžti į rikiuotės priekį.
Praėjus vos keliems mėnesiams po gandų, kad J.Allisoną bando persivilioti kitos komandos, patikimi šaltiniai atskleidė, jog J.Allisonas jau įteikė „Lotus“ komandai atsistadydimimo prašymą .
Nors „Lotus“ kol kas pasirodžiusių gandų nekomentuoja, akivaizdu, kad oficialus pranešimas apie J.Allisono išėjimą ir Nicko Chesterio paskyrimą naujuoju technikos direktoriumi bus išleistas jau greitai.
Kol kas nėra žinoma, kur pasuks J.Allisono keliai, tačiau realiausiomis komandomis įvadijamos „McLaren“, „Mercedes“ ir „Ferrari“.
Vis dėlto, „McLaren“ atmetė tokią galimybę, o „Mercedes“ turi ne vieną technikos direktorių. Dėl to aiškia favorite tampa „Ferrari“, kuri pastaraisiais sezonais bandė persivilioti ne vieną garsų specialistą.
Šaltiniai taip pat teigia, kad J.Allisonas negalės įvardinti savo naujos komandos iki tol, kol oficialaus pranešimo neišleis „Lotus“.
Praėjus kelioms valandoms po gandų pasirodymo, „Lotus“ patvirtino, kad po J.Allisono pasitraukimo technikos direktoriumi taps N.Chesteris.
Komandos vadovas Ericas Boullieris tikina, kad N.Chesterio paaukštinimas minimizuos J.Allisono pasitraukimo nuostuolius.
„Nickas Enstone yra gerai pažįstamas, nes su komanda jis dirbo daugiau nei dvylika metų. Jis jau dabar yra susijęs su kitų metų bolido kūrimu, dėl to persiorientuoti į kitas pareigas jam neprireiks daug laiko“, - teigė E.Boullieris.
„Komandos vardu ir individualiai norėčiau padėkoti J.Allisonui už jo pastangas pastaraisiais trejais metais ir norime jam palinkėti ko geriausio ateityje.“
N.Chesteris įžengė į „Formulę 1“ 1995-aisiais ir tapo „Arrows“ komandos lenktynių inžinieriumi. 2000-aisiais jis analogiškas pareigas ėjo „Benneton“ komandoje. 2005-aisiais N.Chesteris buvo paaukštintas iki „Renault“ sportinių automobilių grupės vadovo pareigų, o 2012-aisiais tapo „Lotus“ komandos inžinerijos direktoriumi.