Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Naujieji „Lotus“ markės savininkai „DRB-Hicom“ pranešė, jog patvirtino naują strateginį trijų metų planą, kurio dėka bus stengiamasi pastatyti ant kojų finansinių bėdų turinčių kompaniją.
„DRB-Hicom“ teigia, jog patvirtinti naują strateginį planą įtikino auganti „Lotus“ markės automobilių paklausa. Pasak „DRB“ koncerno atstovo, per artimiausius mėnesius bus stengiamasi sutvarkyti marketingo ir produktų planavimo problemas.
„Sieksime patobulinti dabartinius produktus. Pasiūlysime naujų modifikacijų, variklių, modernių technologijų, pagerėjusią surinkimo kokybę“, - neslėpdamas optimizmo pasakojo „DRB-Hicom“ direktorius Tan Sri Mohd Khamil Jamil.
Pirmasis naujos strategijos produktas bus „Exige S“ kabrioletas. Vėliau turėtų pasirodyti keletas naujų „Evora“ ir „Elise“ modifikacijų.
Naujieji „Lotus“ markės savininkai „DRB-Hicom“ pranešė, jog patvirtino naują strateginį trijų metų planą, kurio dėka bus stengiamasi pastatyti ant kojų finansinių bėdų turinčių kompaniją.
„DRB-Hicom“ teigia, jog patvirtinti naują strateginį planą įtikino auganti „Lotus“ markės automobilių paklausa. Pasak „DRB“ koncerno atstovo, per artimiausius mėnesius bus stengiamasi sutvarkyti marketingo ir produktų planavimo problemas.
„Sieksime patobulinti dabartinius produktus. Pasiūlysime naujų modifikacijų, variklių, modernių technologijų, pagerėjusią surinkimo kokybę“, - neslėpdamas optimizmo pasakojo „DRB-Hicom“ direktorius Tan Sri Mohd Khamil Jamil.
Pirmasis naujos strategijos produktas bus „Exige S“ kabrioletas. Vėliau turėtų pasirodyti keletas naujų „Evora“ ir „Elise“ modifikacijų.