Kas įkvėpė šį automaną imtis tokio žygdarbio? Atsakymas būtų labai paprastas - „Hennessey Venom GT“. Projekto autoriaus teigimu, šis automobilį jį sužavėjo tą pačią minutę, kai jis pasirodė žiniasklaidoje. Ant „Lotus Exige S2“ bazės sukonstruotas monstras naudoja „Chevrolet Corvette“ benzininį variklį. Būtent jis padėjo pasiekti pasaulio greičio rekordą ir aplenkti tokius automobilius kaip ; „Bugatti Veyron“ ar „Koenigsegg Agera R.“ Tad, jeigu „Hennessey“ gali sukurti ką nors beprotiško, kodėl to paties negali padaryti vienas automanas?
Gan neįprastas, tačiau teisingas sprendimas. Projekto autorius nusprendė naudoti ne „BMW M5“ pavarų dėžę, bet 6 bėgių mechaninę pavarų dėžę nuo „Porsche Boxster S“. Nors iš pradžių buvo galvojama apie „996“ ar „997“ pavarų dėžes, tačiau vieną iš šių modelių pasiskolintą pavarų dėžę būtų reikėję sumontuoti aukštyn kojom. Kadangi, tai aukštyn kojom sumontuota pavarų dėže sukeltų labai didelių nepatogumų ir problemų, raudono „Exige“ savininkas pasirinko paprastesnį ir pigesnį variantą.
Kartu su mechanine pavarų dėže atkeliavo ir riboto praslydimo diferencialas, kuris padės suvaldyti 500 arklio galių jėgainę.
Sustabdyti tokį galingą ir lengvą automobilį padės „Porsche 997 GT3 Cup“ stabdžių diskai. Jų skersmuo 380 milimetrų.
Šie gražūs ratlankiai buvo pagaminti „ATS GTR Motorsports“ dirbtuvėse. Jų išmatavimai : 18 x 9 priekyje ir 18 x 11 gale. Tiek priekyje, tiek gale buvo sumontuotos „Kumho V70A“ padangos. Jos turėtų puikiai susitvarkyti su 500 arklio galių jėgaine.