• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pasaulyje nėra tokio automobilio, kuris galėtų prilygti „Lotus Exige“. Šiuolaikinių standartų neatitinkantis automobilis buvo sukurtas vairavimo malonumą mėgstantiems žmonėms, todėl nenuostabu, jog jis neturi navigacijos sistemos, 10 garsiakalbių sistemos ar išmanių technologijų, kurios leidžia tinginiauti sėdint už automobilio vairo.
Daugelyje „Lotus“ automobilių, tokie privalumai kaip : kilimėliai, elektra valdomi langai ar magnetola yra papildoma įranga. Taip, šių automobilių interjerai atrodo spartietiškai, tačiau ką galėtumėte paaukoti dėl nepriekaištingai valdomo automobilio?
Tačiau pasaulyje yra tokių žmonių, kuriems „Lotus“ dieta neatrodo labai griežta. Jie išmeta visas nereikalingas detales, pašalina keleivio sėdynę ir sumontuoja dar galingesnį variklį. Būtent taip padarė štai šio „Lotus Exige S2“ savininkas, kuris standartinį automobilio variklį pakeitė „BMW M5“ motoru, kuris turi 10 cilindrų ir išvysto daugiau nei 500 arklio galių.

Pasaulyje nėra tokio automobilio, kuris galėtų prilygti „Lotus Exige“. Šiuolaikinių standartų neatitinkantis automobilis buvo sukurtas vairavimo malonumą mėgstantiems žmonėms, todėl nenuostabu, jog jis neturi navigacijos sistemos, 10 garsiakalbių sistemos ar išmanių technologijų, kurios leidžia tinginiauti sėdint už automobilio vairo.
Daugelyje „Lotus“ automobilių, tokie privalumai kaip : kilimėliai, elektra valdomi langai ar magnetola yra papildoma įranga. Taip, šių automobilių interjerai atrodo spartietiškai, tačiau ką galėtumėte paaukoti dėl nepriekaištingai valdomo automobilio?
Tačiau pasaulyje yra tokių žmonių, kuriems „Lotus“ dieta neatrodo labai griežta. Jie išmeta visas nereikalingas detales, pašalina keleivio sėdynę ir sumontuoja dar galingesnį variklį. Būtent taip padarė štai šio „Lotus Exige S2“ savininkas, kuris standartinį automobilio variklį pakeitė „BMW M5“ motoru, kuris turi 10 cilindrų ir išvysto daugiau nei 500 arklio galių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

1157


Kas įkvėpė šį automaną imtis tokio žygdarbio? Atsakymas būtų labai paprastas - „Hennessey Venom GT“. Projekto autoriaus teigimu, šis automobilį jį sužavėjo tą pačią minutę, kai jis pasirodė žiniasklaidoje. Ant „Lotus Exige S2“ bazės sukonstruotas monstras naudoja „Chevrolet Corvette“ benzininį variklį. Būtent jis padėjo pasiekti pasaulio greičio rekordą ir aplenkti tokius automobilius kaip ; „Bugatti Veyron“ ar „Koenigsegg Agera R.“ Tad, jeigu „Hennessey“ gali sukurti ką nors beprotiško, kodėl to paties negali padaryti vienas automanas?

REKLAMA

3127


Gan neįprastas, tačiau teisingas sprendimas. Projekto autorius nusprendė naudoti ne „BMW M5“ pavarų dėžę, bet 6 bėgių mechaninę pavarų dėžę nuo „Porsche Boxster S“. Nors iš pradžių buvo galvojama apie „996“ ar „997“ pavarų dėžes, tačiau vieną iš šių modelių pasiskolintą pavarų dėžę būtų reikėję sumontuoti aukštyn kojom. Kadangi, tai aukštyn kojom sumontuota pavarų dėže sukeltų labai didelių nepatogumų ir problemų, raudono „Exige“ savininkas pasirinko paprastesnį ir pigesnį variantą.
Kartu su mechanine pavarų dėže atkeliavo ir riboto praslydimo diferencialas, kuris padės suvaldyti 500 arklio galių jėgainę.

REKLAMA
REKLAMA

2230


Sustabdyti tokį galingą ir lengvą automobilį padės „Porsche 997 GT3 Cup“ stabdžių diskai. Jų skersmuo 380 milimetrų.

2524


Šie gražūs ratlankiai buvo pagaminti „ATS GTR Motorsports“ dirbtuvėse. Jų išmatavimai : 18 x 9 priekyje ir 18 x 11 gale. Tiek priekyje, tiek gale buvo sumontuotos „Kumho V70A“ padangos. Jos turėtų puikiai susitvarkyti su 500 arklio galių jėgaine.



00

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
rekomenduojame
  • Šventiniai atradimai su VILVI

TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų