Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Lotus kompanijos įkūrėjas kurdamas kiekvieną modelį, vadovaudavosi labai paprasta, bet efektyvia taisykle - „Simplify, then add lightness“. Grubiai tariant, tai reikštų - supaprastink ir tada išlengvink.
Nors šios sportiškų automobilių kompanijos įkūrėjas ir vadovas mirė 1982 metais, tačiau net ir po trisdešimt dvejų metų Lotus iki šiol vadovaujasi kompanijos įkūrėjo, Colin'o Champan'o, filosofija. Juk tai skiriamasis Lotus automobilių bruožas.
Galbūt jie nėra patys galingiausi ar gražiausi, tačiau kai ateina metas pademonstruoti savo galimybes lenktynių trasoje, vargu ar Lotus automobiliams yra geresnis pakaitalas. Norite įrodymų?
Norime jums parodyti labai gerą „On-Board“ vaizdo klipą, kuriame išvysite kaip „Sport Auto“ leidinio žurnalistas legendinį Niurburgringą su Lotus Exige S įveikia per mažiau nei 8 minutes!
Vyrui sėdinčiam už Lotus vairo reikėtų paploti. Puiki automobilio kontrolė ir puikus įrodymas, kad didžiulė variklio galia nėra pats svarbiausias faktorius.
Lotus kompanijos įkūrėjas kurdamas kiekvieną modelį, vadovaudavosi labai paprasta, bet efektyvia taisykle - „Simplify, then add lightness“. Grubiai tariant, tai reikštų - supaprastink ir tada išlengvink.
Nors šios sportiškų automobilių kompanijos įkūrėjas ir vadovas mirė 1982 metais, tačiau net ir po trisdešimt dvejų metų Lotus iki šiol vadovaujasi kompanijos įkūrėjo, Colin'o Champan'o, filosofija. Juk tai skiriamasis Lotus automobilių bruožas.
Galbūt jie nėra patys galingiausi ar gražiausi, tačiau kai ateina metas pademonstruoti savo galimybes lenktynių trasoje, vargu ar Lotus automobiliams yra geresnis pakaitalas. Norite įrodymų?
Norime jums parodyti labai gerą „On-Board“ vaizdo klipą, kuriame išvysite kaip „Sport Auto“ leidinio žurnalistas legendinį Niurburgringą su Lotus Exige S įveikia per mažiau nei 8 minutes!
Vyrui sėdinčiam už Lotus vairo reikėtų paploti. Puiki automobilio kontrolė ir puikus įrodymas, kad didžiulė variklio galia nėra pats svarbiausias faktorius.