Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„RE-Amemiya" yra Japonijos automobilių tiuningo kompanija, kuri kuria lenktynių trasai skirtus projektus. Kompanija dažniausiai dirba su „Mazda" rotoriniais varikliais ir automobiliais. „RE-Amemiya" kasmet Tokijo automobilių parodai pristato pačius įdomiausius savo projektus. Šiemet rotorinių variklių meistrų kompanija tradicijos nesulaužė ir pristatė atgimusią „Lotus Europa".
Dažniausia kompanijos įkūrėjas Amemiya san dirba su „Mazda" automobiliais. Bet norėjo išbandyti kažką naujo, visų nuostabai tai nebuvo „Toyota GT86". Pasirinkta ši raudona „Lotus Europa", kuri nėra visiškai „Lotus". Tai yra daug perdarymų išgyvenęs hibridas. Unikalus projektas pasirinktas, paminėti 35 metų kompanijos sukaktį rotorinių variklių pasaulyje.
Visi „RE-Amemiya" automobiliai gimsta mažose dirbtuvėse, įsikūrusiose Tokijuje, Japonijoje.
Automobilio priekis padarytas iš „Mazda RX-7 FD Super GReddy" konversijos ir „Porsche 911" priekinių žibintų. Galinė mašinos dalis taip pat nėra grynakraujė „Europa". Amemiya san perdarė galines automobilio arkas vietoj apvalių į horizontalias. Nors automobilis smarkiai adaptuotas į modernų dizainą, pagrindinės kėbulo linijos išlieka originalios.
Variklio dangtis buvo išskirtinai perdarytas ir papuoštas jubiliejiniu „RE-Amemiya’s 35th anniversary" lipduku, kadangi kompanija švenčia šią sukaktį „Lotus" ir buvo pasirinktas tapti jubiliejiniu modeliu
Salone konstrukcinių pakitimų neįvyko, tik keli esminiai pokyčiai. Iš naujo aptraukta priekinė panelė, naujas kilimas, elektroninis lenktyninio automobilio spidometras, „Sparco" sportinis vairas, „Bride" sportinės sėdynės. Ir su didžiuliu LCD ekranu pajungtas audio grotuvas, pro kurį rodomas vaizdas iš galinės kameros.
Pasirinktas variklis taip pat nėra netradicinis, net tarp rotorinių motorų. Tai labai garsiai kriokiantis 20B 3 rotorių atmosferinis variklis. Kadangi automobilis sveria viso labo 700 kilogramų, nėra reikalo turėti milžinišką kiekį arklio galių. 20B yra dinamiškas variklis, kuris idealiai tinka šios svorio kategorijos mašinai. Šiuo metu ši jėgainė išvysto 300 arklio galių ir tai nėra galutiniai skaičiai. Variklis dar bus kiek patobulintas.
Neįtikėtina, tačiau „Europa" buvo surinkta vos per mėnesį. Pirmiausiai buvo perdaroma pakaba ir rėmas, kad be didesnių problemų tilptų 3 rotorių variklis. Pastarasis yra kompaktiškas, todėl didelių komplikacijų nebuvo montuojant. Daugiau problemų kėlė pavarų dėžė. Kuri, po ilgų diskusijų buvo pasirinkta iš „Subaru Legacy" modelio. Ši 5 pavarų transmisija buvo optimaliausias pasirinkimas, todėl adapterio pagalba ir buvo pridėta prie naujojo variklio.
Kita didžiulė problema, labai įkaisti mėgstantis motoras. Todėl visas variklio skyrius ir yra išdabintas auksinės spalvos termo izoliacine medžiaga. O išmetimo sistema apvyniota šilumą sulaikančiu bintu.
„RE-Amemiya Lotus" kaip ir visi kompanijos automobiliai, apautas 17 colių „Enkei" ratais. Pro kurių stipinus švyti priekyje „AP Racing", o gale „Endless" stabdžių sistema pasiskolinta iš „RX-7" modelio. Toks stabdžių derinys labai populiarus tarp gatvėje važinėjančių stipriai modifikuotų automobilių.
Na, o atėjus laikui „RE-Amemiya Lotus Europe" pasirodys lenktynių trasoje ir parodys iš kokio molio nudrėbtas šis išskirtinis projektas (!).
*šaltinis - „SpeedHunters"
„RE-Amemiya" yra Japonijos automobilių tiuningo kompanija, kuri kuria lenktynių trasai skirtus projektus. Kompanija dažniausiai dirba su „Mazda" rotoriniais varikliais ir automobiliais. „RE-Amemiya" kasmet Tokijo automobilių parodai pristato pačius įdomiausius savo projektus. Šiemet rotorinių variklių meistrų kompanija tradicijos nesulaužė ir pristatė atgimusią „Lotus Europa".
Dažniausia kompanijos įkūrėjas Amemiya san dirba su „Mazda" automobiliais. Bet norėjo išbandyti kažką naujo, visų nuostabai tai nebuvo „Toyota GT86". Pasirinkta ši raudona „Lotus Europa", kuri nėra visiškai „Lotus". Tai yra daug perdarymų išgyvenęs hibridas. Unikalus projektas pasirinktas, paminėti 35 metų kompanijos sukaktį rotorinių variklių pasaulyje.
Visi „RE-Amemiya" automobiliai gimsta mažose dirbtuvėse, įsikūrusiose Tokijuje, Japonijoje.
Automobilio priekis padarytas iš „Mazda RX-7 FD Super GReddy" konversijos ir „Porsche 911" priekinių žibintų. Galinė mašinos dalis taip pat nėra grynakraujė „Europa". Amemiya san perdarė galines automobilio arkas vietoj apvalių į horizontalias. Nors automobilis smarkiai adaptuotas į modernų dizainą, pagrindinės kėbulo linijos išlieka originalios.
Variklio dangtis buvo išskirtinai perdarytas ir papuoštas jubiliejiniu „RE-Amemiya’s 35th anniversary" lipduku, kadangi kompanija švenčia šią sukaktį „Lotus" ir buvo pasirinktas tapti jubiliejiniu modeliu
Salone konstrukcinių pakitimų neįvyko, tik keli esminiai pokyčiai. Iš naujo aptraukta priekinė panelė, naujas kilimas, elektroninis lenktyninio automobilio spidometras, „Sparco" sportinis vairas, „Bride" sportinės sėdynės. Ir su didžiuliu LCD ekranu pajungtas audio grotuvas, pro kurį rodomas vaizdas iš galinės kameros.
Pasirinktas variklis taip pat nėra netradicinis, net tarp rotorinių motorų. Tai labai garsiai kriokiantis 20B 3 rotorių atmosferinis variklis. Kadangi automobilis sveria viso labo 700 kilogramų, nėra reikalo turėti milžinišką kiekį arklio galių. 20B yra dinamiškas variklis, kuris idealiai tinka šios svorio kategorijos mašinai. Šiuo metu ši jėgainė išvysto 300 arklio galių ir tai nėra galutiniai skaičiai. Variklis dar bus kiek patobulintas.
Neįtikėtina, tačiau „Europa" buvo surinkta vos per mėnesį. Pirmiausiai buvo perdaroma pakaba ir rėmas, kad be didesnių problemų tilptų 3 rotorių variklis. Pastarasis yra kompaktiškas, todėl didelių komplikacijų nebuvo montuojant. Daugiau problemų kėlė pavarų dėžė. Kuri, po ilgų diskusijų buvo pasirinkta iš „Subaru Legacy" modelio. Ši 5 pavarų transmisija buvo optimaliausias pasirinkimas, todėl adapterio pagalba ir buvo pridėta prie naujojo variklio.
Kita didžiulė problema, labai įkaisti mėgstantis motoras. Todėl visas variklio skyrius ir yra išdabintas auksinės spalvos termo izoliacine medžiaga. O išmetimo sistema apvyniota šilumą sulaikančiu bintu.
„RE-Amemiya Lotus" kaip ir visi kompanijos automobiliai, apautas 17 colių „Enkei" ratais. Pro kurių stipinus švyti priekyje „AP Racing", o gale „Endless" stabdžių sistema pasiskolinta iš „RX-7" modelio. Toks stabdžių derinys labai populiarus tarp gatvėje važinėjančių stipriai modifikuotų automobilių.
Na, o atėjus laikui „RE-Amemiya Lotus Europe" pasirodys lenktynių trasoje ir parodys iš kokio molio nudrėbtas šis išskirtinis projektas (!).
*šaltinis - „SpeedHunters"