UAB „Perlo paslaugos“ plečia teikiamų paslaugų spektrą ir pristato naujieną – pinigų išgryninimą bei banko sąskaitos papildymą grynaisiais per 1800 loterijos „Perlas“ terminalų. Ši paslauga ypač aktuali atokesnių Lietuvos vietovių gyventojams, kur nėra gerai išplėtoto bankomatų tinklo. Ji vienodai prieinama visų bankų klientams – kitaip negu bankomatai, priklausantys skirtingiems bankams.
Per pastaruosius trejus metus buvo uždaryta daug smulkių bankų skyrių, dėl ko nukentėjo provincija – mažieji miesteliai, neturintys ir išplėtoto bankomatų tinklo. Norint pasiimti grynųjų pinigų iš savo sąskaitos, tekdavo važiuoti į rajonų centrus. Prarandamas ir laikas, ir pinigai, todėl žmonės darbdavių prašydavo atlyginimus mokėti grynaisiais. Savivaldų vadovai daugybę kartų su prašymais kreipėsi į bankus ir aukštesniąją valdžią, bet padėtis nesikeitė.
Šią paslaugų nišą galėjo užpildyti bendrovė, turinti gerai išplėtotą nuosavą tinklą ir mažos savikainos galimybę. UAB „Perlo paslaugos“ – įmonė, kuri per 1800 loterijos terminalų surenka komunalinius, valstybinius ir Sodros mokesčius, – įdiegė ir pinigų išgryninimo bei grynųjų pinigų priėmimo paslaugas.
Šiuo metu bankomato paslaugas įmonė teikia „Šiaulių bankui“, „Ūkio bankui“, „DNB“, „Citadele“, „Danske Bank“ ir „Swedbank“ . Šių bankų klientai su mokėjimo kortelėmis gali ne tik išsiimti grynųjų, bet ir įnešti jų į savo sąskaitą (išskyrus „Swedbank“).
Šia paslauga patenkinti ir gyventojai, ir patys bankai, kurie tik pradėjo diegti grynųjų pinigų priėmimo bankomatų. Jų poreikis per pastaruosius metus smarkiai išaugo, bet visoje Lietuvoje tokių bankomatų yra tik kiek daugiau nei šimtas. Tikimasi, kad taip sumažės namuose laikomos – ir dėl to neretai prarandamos – grynųjų pinigų atsargos. Prie paslaugos prisijungusių bankų klientai dabar turės 1800 taškų, kuriuose galės naudotis bankomatų paslaugomis.