Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Brangiausias visų laikų „
Porsche Cayman“, iš Pietų Korėjos kilusių gamintojų elektrinių visureigių vizijos bei dviejų „
Toyota“ ir „
Subaru“ brolių duetas – vis tai ir dar daugiau automobilių galima išvysti šiuo metu vykstančioje Los Andželo automobilių parodoje.
Dėl koronaviruso pandemijos pernai ir šiemet buvo atšaukta daug masinių renginių, įskaitant tarptautines automobilių parodas. Su šia problema susidūrė ne tik Europa, bet ir kiti pasaulio regionai. Vis dėlto, dabar, viena, grandiozinė automobilių paroda vyksta saulėtoje Kalifornijoje.
Vardan elektros energijos
Kaip ir pridera, tarptautinės automobilių parodos žvaigždėmis tapo elektra varomi automobiliai. Naujasis „Toyota“ ir „Subaru“ duetas pirmą kartą viešai buvo pristatytas Los Andželo automobilių parodoje, o tai yra labai svarbus žingsnis abiem gamintojams, mat tiek „
Subaru Solterra“, tiek „Toyota bZ4X“ padės įžengti į konkurencingą elektromobilių segmentą.
Abu modeliai buvo sukurti ant tos pačios, specialiai elektromobiliams skirtos platformos. Naudojant 71,4 kWh talpos akumuliatorius, bus siūloma tiek priekiniais ratais varoma 203 AG galios versija, tiek keturiais ratais varoma versija su dviem elektros varikliais, kurių bendra galia siekia 217 AG.
Vis dėlto, Jungtinėse Valstijose „Subaru Solterra“ bus galima įsigyti tik su visų varančiųjų ratų pavara. Šiai porai taip pat būdingas neįprastas salono dizainas su aukštai sumontuotu prietaisų skydeliu, o dizaine naudojami saviti motyvai.
Svarbiausių komponentų dalijimosi programą naudoja ir Pietų Korėjos „Hyundai“. Parodoje pristatyti „Kia EV9“ ir „Hyundai Seven“, nepaisant skirtingų dizaino sprendimų, naudoja tą pačią platforma bei daugelį kitų komponentų. Pasak bendrovės atstovų, būtent šios koncepcijos ateityje transformuosis į serijinius septynviečius SUV automobilius.
Eilė skirtingų „Porsche“
Naujų elektrinių modelių taip pat galima rasti „Porsche“ stende. Vokietijos automobilių gamintojas nusprendė išplėsti „Taycan“ gamą dviem būdais. Pirmasis būdas – sukurti naują „GTS“ versiją, kuri siūlo 600 AG pajėgumo elektros pavarą ir galimybę įveikti 504 km distanciją. Pastarieji rodikliai turėtų sudominti „Tesla“ ar kitų elektromobilių vairuotojus. Antrasis būdas – naujas kėbulo tipas. Šį kartą „Taycan Cross Turismo“ atsisakė padidinto pravažumo universalo priedų ir transformavosi į normalų elektrinį universalą bei nuo šiol bus vadinamas „Taycan Sport Turismo“.
Nors elektromobiliai automobilių gamintojams yra be galo svarbūs, tačiau pagrindine „Porsche“ stendo žvaigžde tapo „
718 Cayman GT4 RS“. Sportiškiausia, agresyviausia ir brangiausia šio modelio versija, kuri yra savotiška mažesnė „Porsche 911 GT3 RS“ versija.
Rusiški, vietnamietiški ir kitų šalių visureigiai
Los Andželo automobilių parodoje netrūko egzempliorių, kurių įprastai nepavyksta pamatyti tokio lygio parodose. Rusiškų „UAZ“ visureigių gamintoja galiausiai ryžosi pristatyti atnaujintą „Patriot“ visureigį, skirtą JAV rinkai. Čia jis bus siūlomas su 2,7 litro benzininiu varikliu ir šešių laipsnių automatine pavarų dėže. Nes, visgi, amerikiečiai neperka automobilių su mechaninėmis pavarų dėžėmis.
Taip pat reikia paminėti jaunos Vietnamo automobilių gamintojos „VinFast“, kuri ruošiasi pasaulinei plėtrai, dalyvavimą. Ji ketina įžengti į JAV ir Europos rinkas su porą elektrinių visureigių: penkiaviečiu „E35“ su 90 kWh baterija ir 5,1 m ilgio septynviečiu „E36“ su 106 kWh baterija.
Los Andžele taip pat pristatytas naujas „Range Rover", kuriam Šiaurės Amerikos rinka yra labai svarbi. JAV taip pat yra svarbi „Nissan Rogue“, Europoje vadinamo „X-Trail“, rinka. Amerikoje jau parduodamas naujos kartos automobilis, kurio Europoje dar laukiama. Tačiau po kelių pardavimo mėnesių automobilis keičia savo jėgos agregatą. Vietoje 2,5 litro benzininio keturių cilindrų variklio bus montuojamas turbokompresorinis 1,5 trijų cilindrų variklis su unikalia kintamo suspaudimo laipsnio sistema.
Amerikos superautomobilių entuziastai Los Andžele taip pat ras ką pamėgti. „Chevrolet“ pasigyrė pristatydama naujos kartos „Corvette Z06“. Aštriais prieskoniais pagardintą versiją, kuria, šį kartą, į priekį varo atmosferinis 8 cilindrų variklis.
Brangiausias visų laikų „
Porsche Cayman“, iš Pietų Korėjos kilusių gamintojų elektrinių visureigių vizijos bei dviejų „
Toyota“ ir „
Subaru“ brolių duetas – vis tai ir dar daugiau automobilių galima išvysti šiuo metu vykstančioje Los Andželo automobilių parodoje.
Dėl koronaviruso pandemijos pernai ir šiemet buvo atšaukta daug masinių renginių, įskaitant tarptautines automobilių parodas. Su šia problema susidūrė ne tik Europa, bet ir kiti pasaulio regionai. Vis dėlto, dabar, viena, grandiozinė automobilių paroda vyksta saulėtoje Kalifornijoje.
Vardan elektros energijos
Kaip ir pridera, tarptautinės automobilių parodos žvaigždėmis tapo elektra varomi automobiliai. Naujasis „Toyota“ ir „Subaru“ duetas pirmą kartą viešai buvo pristatytas Los Andželo automobilių parodoje, o tai yra labai svarbus žingsnis abiem gamintojams, mat tiek „
Subaru Solterra“, tiek „Toyota bZ4X“ padės įžengti į konkurencingą elektromobilių segmentą.
Abu modeliai buvo sukurti ant tos pačios, specialiai elektromobiliams skirtos platformos. Naudojant 71,4 kWh talpos akumuliatorius, bus siūloma tiek priekiniais ratais varoma 203 AG galios versija, tiek keturiais ratais varoma versija su dviem elektros varikliais, kurių bendra galia siekia 217 AG.
Vis dėlto, Jungtinėse Valstijose „Subaru Solterra“ bus galima įsigyti tik su visų varančiųjų ratų pavara. Šiai porai taip pat būdingas neįprastas salono dizainas su aukštai sumontuotu prietaisų skydeliu, o dizaine naudojami saviti motyvai.
Svarbiausių komponentų dalijimosi programą naudoja ir Pietų Korėjos „Hyundai“. Parodoje pristatyti „Kia EV9“ ir „Hyundai Seven“, nepaisant skirtingų dizaino sprendimų, naudoja tą pačią platforma bei daugelį kitų komponentų. Pasak bendrovės atstovų, būtent šios koncepcijos ateityje transformuosis į serijinius septynviečius SUV automobilius.
Eilė skirtingų „Porsche“
Naujų elektrinių modelių taip pat galima rasti „Porsche“ stende. Vokietijos automobilių gamintojas nusprendė išplėsti „Taycan“ gamą dviem būdais. Pirmasis būdas – sukurti naują „GTS“ versiją, kuri siūlo 600 AG pajėgumo elektros pavarą ir galimybę įveikti 504 km distanciją. Pastarieji rodikliai turėtų sudominti „Tesla“ ar kitų elektromobilių vairuotojus. Antrasis būdas – naujas kėbulo tipas. Šį kartą „Taycan Cross Turismo“ atsisakė padidinto pravažumo universalo priedų ir transformavosi į normalų elektrinį universalą bei nuo šiol bus vadinamas „Taycan Sport Turismo“.
Nors elektromobiliai automobilių gamintojams yra be galo svarbūs, tačiau pagrindine „Porsche“ stendo žvaigžde tapo „
718 Cayman GT4 RS“. Sportiškiausia, agresyviausia ir brangiausia šio modelio versija, kuri yra savotiška mažesnė „Porsche 911 GT3 RS“ versija.
Rusiški, vietnamietiški ir kitų šalių visureigiai
Los Andželo automobilių parodoje netrūko egzempliorių, kurių įprastai nepavyksta pamatyti tokio lygio parodose. Rusiškų „UAZ“ visureigių gamintoja galiausiai ryžosi pristatyti atnaujintą „Patriot“ visureigį, skirtą JAV rinkai. Čia jis bus siūlomas su 2,7 litro benzininiu varikliu ir šešių laipsnių automatine pavarų dėže. Nes, visgi, amerikiečiai neperka automobilių su mechaninėmis pavarų dėžėmis.
Taip pat reikia paminėti jaunos Vietnamo automobilių gamintojos „VinFast“, kuri ruošiasi pasaulinei plėtrai, dalyvavimą. Ji ketina įžengti į JAV ir Europos rinkas su porą elektrinių visureigių: penkiaviečiu „E35“ su 90 kWh baterija ir 5,1 m ilgio septynviečiu „E36“ su 106 kWh baterija.
Los Andžele taip pat pristatytas naujas „Range Rover", kuriam Šiaurės Amerikos rinka yra labai svarbi. JAV taip pat yra svarbi „Nissan Rogue“, Europoje vadinamo „X-Trail“, rinka. Amerikoje jau parduodamas naujos kartos automobilis, kurio Europoje dar laukiama. Tačiau po kelių pardavimo mėnesių automobilis keičia savo jėgos agregatą. Vietoje 2,5 litro benzininio keturių cilindrų variklio bus montuojamas turbokompresorinis 1,5 trijų cilindrų variklis su unikalia kintamo suspaudimo laipsnio sistema.
Amerikos superautomobilių entuziastai Los Andžele taip pat ras ką pamėgti. „Chevrolet“ pasigyrė pristatydama naujos kartos „Corvette Z06“. Aštriais prieskoniais pagardintą versiją, kuria, šį kartą, į priekį varo atmosferinis 8 cilindrų variklis.