„Transport for London“ pripažino, kad ši milžiniška pinigų suma susidarė iš kreditų – vartotojų įvestų papildymų, kurie nebuvo panaudoti.
Per dešimtmetį iš viso buvo išduota 42,5 milijono „Oyster“ kortelių, iš kurių 25 milijonai yra nebegaliojančios – tokiomis laikomos kortelės, kurios per metus nebuvo nė karto panaudotos.
Už 5 svarus kainuojantį kortelės užstatą, imamą išduodant naują kortelę, yra surinkta 46,6 milijono svarų.
Be to, dar 53 milijonai svarų susidarė iš vartotojų pervestų bilieto papildymų.
Šiuos skaičius „Transport for London“ atskleidė pradėjus šia tema domėtis Liberaldemokratų politikams. Šie ragina sudaryti galimybes keleiviams paprasčiau atsiimti nepanaudotas „Oyster“ įmokas.
Šiuo metu vartotojai gali atgauti įmokėtus pinigus metro stočių bilietų pardavimo kasose, tačiau tik tuo atveju, jei papildymo įmokos buvo atliktos grynaisiais pinigais. Teisinamasi, jog sugrąžinti pinigus įmokėjusiems kreditine ar debito kortele dėl techninių priežasčių galima tik telefonu.
„Transport for London“ tikina, kad rengiasi išspręsti šią problemą ir sudaryti galimybę išsigryninti pinigus iš savo „Oyster“ kortelės visiems keleiviams, tačiau dėl šiuo metu bandomos programinės įrangos naujovė vėluos.