Anot Lietuvos oro uostų, naujasis maršrutas itin svarbus Lietuvos pasiekiamumui, susisiekimui su svarbiais finansų centrais, šalies įvaizdžiui. Jungtis taip pat sustiprins turizmo, transporto ir aptarnavimo sektorius.
Vasaros sezono metu LOT skraidins kasdien du kartus – ryte ir vakare, o savaitgaliais – vieną kartą.
Susisiekimo ministras Rokas Masiulis yra sakęs, kad naujas skrydžio Lietuvos verslo bendruomenė keletą metų prašė kaip labiausiai trūkstamo.
Anot ministro, šis skrydis pirmą kartą Europoje bus remiamas – dvejus metus truko įtikinti Europos Komisiją leisti taikyti paramos mechanizmą, nes ES į valstybės paramą skrydžiams žiūri skeptiškai. Anot jo, kuo labiau bus užsipildys lėktuvai, tuo mažiau kompensacijų reikės mokėti.
Ekonomikos ir inovacijų ministras Virginijus Sinkevičius yra sakęs, kad maksimali suma per metus neviršys 3 mln. eurų.
Lietuvos oro uostai ne vienerius metus bandė į Lietuvą pritraukti oro vežėją, kuris skraidintų į vieną pagrindinių Londono oro uostų. Pernai lapkritį paskelbta, kad Lietuvos oro uostų konkursą laimėjo LOT, sutartis su ja pasirašyta penkeriems metams.
Šiuo metu į Londoną iš Vilniaus, Kauno ir Palangos skraidina tik pigių skrydžių įmonės – Vengrijos „Wizz Air“ ir Airijos „Ryanair“.
Renginyje antradienį dalyvaus R. Masiulis, ekonomikos ir inovacijų ministras Virginijus Sinkevičius, Vilniaus meras Remigijus Šimašius, „LOT Polish Airlines“ Korporatyvinės komunikacijos direktorius Adrianas Kubickis ir Vilniaus oro uosto vadovas Dainius Čiuplys.