Vilniuje vykstančioje konferencijoje „LOGIN 2012“ bendrovė „Internet Ideas“ pristatė pakartotinės rinkodaros paslaugą „Remarketingas“. www.remarketingas.lt
Pasak bendrovės atstovų, remarketingas (dar vadinamas „retargetingu") – tai pakartotinės rinkodaros paslauga – procesas, kuris leidžia surasti buvusius interneto svetainės lankytojus visame internete ir jiems parodyti reklamą, susijusią su prieš tai aplankytu tinklalapiu.
„Remarketingas padeda susigrąžinti svetainę palikusius ir pasirengusius pirkti lankytojus bei iš naujo juos įtikinti įsigyti siūlomas paslaugas ar prekes“ – sakė „Internet Ideas“ vadovas Martynas Jokubauskas. Remarketingo paslauga teikiama naudojantis „Google AdWords“ ir „Google AdSense“ (Google Display Network) sistemomis. Veikimo principas grindžiamas reklaminių skydelių (banerių) rodymu tikslinei auditorijai, t.y. tik konkrečios svetainės lankytojams, rodant reklamą milijonuose interneto puslapių, naudojančių „Google AdSense“ reklamos plotus.
Pranešama, kad remarketingo paslauga veikia šiuo principu: tinklalapyje pirmą kartą apsilankęs lankytojas yra įsimenamas pasitelkus specialų „Google AdWords“ sistemos kodą, kuris yra patalpinamas tinklalapyje. Svetainės lankytojas, palikęs ją ir pradėjęs naršyti bet kuriame kitame tinklalapyje, naudojančiame „Google AdSense“ reklamos plotus, yra atpažįstamas ir mato svetainės, kurią jis paliko, reklamą. „Google AdSense“ reklamos plotai yra naudojami milijonuose populiarių interneto svetainių visame pasaulyje.